به روزرسانی جدید عنوان Dead Cells وارد حالت آلفا شد

به روزرسانی جدید عنوان Dead Cells وارد حالت آلفا شد

به روزرسانی بیست و سوم و جدید عنوان Dead Cells وارد حالت آلفا شد. طبق سخنان توسعه دهدگان این به روزرسانی قرار است تا سلاح‌ها و مهارت‌های جدیدی به این بازی اضافه نموده و همچنین سختی و پیچیدگی مراحل این عنوان را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

پس از انتشار بسته‌ی الحاقی Fatal Falls، استودیوهای موشن توین (Motion Twin) و اویل ایمپایر (Evil Empire) قصد دارند تا یک به روزرسانی جدید برای عنوان Dead Cells انتشار دهند. این به روزرسانی در حال حاضر در حالت آلفا قرار دارد و از طریق سرویس استیم (Steam) قابل دسترسی است. بنابراین برای بارگیری آن باید به تب و بخش Betas در قسمت Properties سرویس استیم بروید تا بدان دسترسی پیدا کنید. این به روزرسانی جدید با نام Whack-a-mole، قرار است تا که سه سلاح سنگین جدید، سه جهش و بسیاری موارد دیگر به این عنوان اضافه نماید.

سلاح های جدید به ترتیب Big Axe ،Big Club و Tombstone نام دارند که هر کدام در ژانر تلاش برای بقای این عنوان کاربرد دارند. با استفاده از سلاح Big Axe قادر به حملات زنجیره‌ای هستیم در حالی که سلاح Big Club را می‌توان برای وارد ساختن خسارات و ضررهای بیشتر نیز استفاده کرد. Tombstone نیز بیشتر برای اهداف کمدی کاربرد دارد. برای مثال با کشتن یک دشمن به معنای واقعی کلمه می‌توان یک سنگ قبر را بر روی مکان کشته شدن آن‌ها ایجاد نمود.

جهش‌های جدید نیز بیشتر برای ایجاد خسارات به دشمنان استفاده می‌شوند. اولین آن‌ها Execution نام دارد که دشمنانی را که سلامتی آن‌ها زیر ۵ درصد است (و البته این مقیاس می‌تواند تا ۱۵ درصد نیز رشد داشته باشد) از بین می‌برد.

دومین جهش Barbed Tip نام دارد که بر اساس تیرهایی که در به بدن دشمنان اصابت موده و هنوز در بدن آن‌ها وجود دارد، به دشمنان آسیب می‌رساند. سومین جهش نیز Point Blank نامیده می‌شود که در فاصله‌ی نزدیک آسیب حاصل از ضربات به دشمنان را افزایش خواهد داد.

از دیگر تغییرات این به روزرسانی که مورد استقبال قرار گرفته است، حذف Malaise از باس فایت Boss Cell 4 است. همچنین Malaise نیز دیگر سرعت حرکت دشمنان را افزایش نمی‌دهد و همچنین باعث تغییر فاز دشمنان به حالت وحشی‌تر و با آسیب رسانی بیشتر نمی‌شود.

در ادامه می‌توانید تا توضیحات رسمی داده شده در مورد این به روزرسانی جدید را مشاهده نمایید تا زمانی که این به روزرسانی به صورت رسمی آغاز می‌شود، آماده‌‌ی تغییرات آن باشید.

ویژگی‌های مهم به روزرسانی Whack-a-mole :

جهش جدید: Point Blank که باعث افزایش آسیب وارده به دشمنان از حملات دوربرد می‌شود.

منحنی دشواری جدید: ما در حال آزمایش یک روش جدید برای افزایش دشواری از یک BC به مرحله‌ی بعد هستیم.

BC0: چشمه های سلامتی در هر مرحله‌ی انتقال وجود دارد.

BC1: چشمه‌های سلامتی در هر مرحله‌ی انتقال وجود دارد به اضافه‌ی وجود یک فلاسک جزئی که در هنگام از دست دادن چشمه‌ها به کار می‌آید.

BC2: دیگر چشمه‌ی سلامتی وجود ندارد بلکه تنها در هر مرحله‌ی انتقال یک فلاسک جزئی وجود دارد.

BC3: وجود تنها یک فلاسک جزئی بعد از باس فایت اول و قبل از باس فایت دوم.

BC4: دیگر هیچ منبع سلامتی در هیچ مرحله ای وجود ندارد و همچنین دشمنان قابلیت ظاهر شدن در مقابل شما و تلپورت کردن را پیدا می‌کنند.

BC5: دیگر هیچ منبع سلامتی وجود ندارد و دشمنان قابلیت تلپورت خواهند شد و همچنین malaise نیز اضافه باز می‌گردد.

سلاح جدید: The Big Axe . با استفاده از این سلاح می‌توانید تا حملات زنجیری ایجاد کنید و به راحتی دشمنان خود را از پا در بیاورید.

سلاح جدید: The Big Club. آن را به خوبی نگه دارید تا برای حمله آماده شود و سپس با تمام قدرت خود چماق را بر سر دشمنان نگون بخت فرود آورید!

سلاح جدید: The Tombstone. دوست دارید تا برای دشمنان خود یک سنگ قبر هم داشته باشید؟ پس از این سلاح استفاده کنید تا به این آرزو دست یابید! البته ما هنوز بر روی آن کار می‌کنیم و در هفته های بعدی نیز به روز خواهد شد.

جهش جدید: Execution. دشمنانی را که سلامتی آن‌ها به زیر ۵٪ (که البته این مقیاس  تا ۱۵٪ نیز قابل افزایش است) با یک ضربه‌ی سریع و قاطع و محکم از میان بردارید.

جهش جدید: Barbed Tips. به ازای هر ثانیه به دشمنانی که در بدن آن‌ها تیری گیر کرده است، آسیب برسانید تا از میان بروند.

با این همه تغییرات جدید به نظر می‌رسد که عنوان  Dead Cells قرار است تا میزبان یک محتوای جدید و کاملا تازه باشد. همچنین اینطور که به نظر می‌رسد پشتیبانی از این عنوان ادامه خواهد داشت و قرار نیست تا این بازی به این زودی‌ها فراموش شود.

بازی Dead Cells هم اکنون بر روی پلتفرم‌های اندورید، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس بازی‌بازان قرار دارد. همچچنین در صورت تمایل می‌توانید تا نقد و بررسی این عنوان را به قلم مهدی رحیمی از اینجا مطالعه نمایید.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا تا به حال این بازی را تجربه کرده‌اید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

10.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/like.png) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/likeed.png) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislike.png) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislikeed.png) !important; filter:none;
منبع : gamefa

مطالب مرتبط

نقدها و نمرات Assassin’s Creed Valhalla: The Siege of Paris منتشر شد

نقدها و نمرات Assassin’s Creed Valhalla: The Siege of Paris منتشر شد

بسته‌الحاقی The Siege of Paris بازی Assassin’s Creed Valhalla امکان ماجراجویی در سرزمینی به اسم Frankia را برای شما فراهم می‌کند، تا بتوانید مدت زمان بیشتری را با شخصیت Eivor به ماجراجویی بپردازید. این بسته‌ی گسترش دهنده، دومین بسته‌الحاقی بزر

یک منبع داخلی جزئیاتی را در مورد تاریخ عرضه، محل روایت و مواردی بیشتر از بازی GTA 6 فاش کرد

یک منبع داخلی جزئیاتی را در مورد تاریخ عرضه، محل روایت و مواردی بیشتر از بازی GTA 6 فاش کرد

بازی GTA 6، یکی از مورد انتظارترین عناوین تاریخ بازی‌ها ویدیویی از آغاز تا به این لحظه محسوب می‌شود و بدون شک بخش عظیمی از بازی‌بازان منتظر معرفی آن از سوی شرکت راکستار (Rockstar) هستند.راکستار تا به این لحظه کوچک‌ترین جزئیات

نویسنده جوکر فیلم‌نامه Spawn را خواهد نوشت

نویسنده جوکر فیلم‌نامه Spawn را خواهد نوشت

به نظر می‌رسد که فیلم‌نامه‌نویسان آثاری همچون جوکر و سریال فالکون و سرباز زمستانی وظیفه نگارش داستان فیلم Spawn را بر عهده گرفته‌اند.نویسنده فیلم‌نامه اثر Joker یعنی اسکات سیلور (Scott Silver) و نویسنده فیلم‌نامه سریال Falcon and the W

گپفا 6# | بازی رویایی شما و استودیویی که آن را به شاهکار تبدیل می‌کند

گپفا 6# | بازی رویایی شما و استودیویی که آن را به شاهکار تبدیل می‌کند

در گپفا فرصتی فراهم می‌شود تا در مورد موضوعات مختلف پیرامون بازی های ویدیویی صحبت کنیم و با رعایت احترام به سلایق یکدیگر نظرات خود را به اشتراک بگذاریم.گپفای ششم به بازی‌های رویایی شما و استودیوی مناسب آن اثر اختصاص دارد.

آمار ماهانه‌ی میزان فروش کنسول و بازی‌های کشور انگلستان منتشر شد

آمار ماهانه‌ی میزان فروش کنسول و بازی‌های کشور انگلستان منتشر شد

براساس اطلاعات و داده‌های منتشر شده توسط گروه تحلیلی GfK Entertainment، در ماه آوریل گذشته‌ی خرده‌فروشی‌های انگلستان، کنسول نینتندو سوییچ و بازی Grand Theft Auto 5 توانستند عملکرد بسیار چشم‌گیری داشته باشند و کنسول پلی‌استیشن ۵ به د

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار گرفت

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار گرفت

پس از 72 ساعت تاخیر، کمپانی راک استار (Rockstar) عنوان Grand Theft Auto: The Trilogy را به لانچر خود برگرداند، در حال حاضر نسخه‌ی رایانه‌های شخصی قابل خرید است.راک استار در واکنش به نارضایتی‌ها و بازخورد‌های منفی منتشر شده عذرخواهی کرد و اعل

کپکام: فاصله‌ی بین فروش بازی‌ها بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در حال کاهش است

کپکام: فاصله‌ی بین فروش بازی‌ها بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در حال کاهش است

در جلسه‌ی پرسش و پاسخ سرمایه‌گذاران کمپانی کپکام (Capcom)، این شرکت در رابطه با موفقیت بازی‌های آنها بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها اظهار نظر کرده و گفته است که فاصله‌ی بین تعداد فروش نسخه‌ی کنسول بازی‌ها با نسخه

مقایسه بازی‌های eFootball PES Mobile ،FIFA Mobile و Dream League Soccer

مقایسه بازی‌های eFootball PES Mobile ،FIFA Mobile و Dream League Soccer

فوتبال، کلمه‌ای است که با شنیدنش، ناخودآگاه هیجان عجیبی در بدنتان به‌وجود خواهد آمد. فارغ از این که به eFootball PES Mobile، FIFA Mobile و Dream League Soccer بپردازیم، سالانه میلیون‌ها دلار برای این ورزش خرج می‌شود و میلیون‌ها طرفدار بی‌صبرانه پ

X