بهترین راهکار برای جلوگیری از سرقت خودرو

بهترین راهکار برای جلوگیری از سرقت خودرو

یکی از تجربه های تلخ که ممکن است برای هر فردی در زندگی اش پیش بیاد، تجربه به سرقت رفتن اموالش می باشد. در زمینه سرقت خودرو هم هر روزه آماری مبنی بر افزایش آن به دلیلی گران شدن خودرو می شنویم. چه راهکاری برای این جلوگیری از سرقت ها و تامین نمودن امنیت خودروها وجود دارد؟ آیا راهکاری هست که جلوی این کار را به صورت کامل بگیرد؟ شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که نیاز دارید یک وسیله و ابزار امنیتی خوب را برای خودروی خود داشته باشید؟ پس راهکار مطمئن چیست؟

خطر وقوع سرقت در هر مکان و هر زمان

در ایران سطح امنیت خودروها پایین بوده و افراد بسیاری ناچار هستند تا از این نوع خودروها استفاده کنند و بودجه کافی جهت خرید خودروهایی با ایمنی بالاتر ندارند. از آنجایی که ممکن است سرقت خودرو در هر زمان و هر مکانی اتفاق بیوفتد پس ما باید تمام جوانب کار را بسنجیم و راهکاری را برای حفظ خودرویمان پیدا نماییم. وقتی که خودروی شما به سیستم ها و یا ابزارهای پیشرفته مجهز باشد، سارقین نمی توانند به راحتی سرقت خود را انجام نمایند. به طور مثال داشتن قفل مرکزی و همچنین سیستم ایموبلایزر از روش های خوب برای جلوگیری از سرقت خودرو است ولی باز هم نمی توان از امنیت خودرو اطمینان کافی را داشت. بنابراین استفاده از ابزارهایی با ایمنی بالاتر امری ضروری محسوب می شود.

ابزارهای جلوگیری از سرقت خودرو چیست؟

روش های زیادی برای پیشگیری یا کم کردن احتمال سرقت خودرو وجود دارد که به صورت خلاصه هر یک را بررسی خواهیم کرد.

استفاده از قفل پدال : استفاده از قفل پدال می تواند عامل بازدارنده ای جهت سرقت خودرو توسط سارق محسوب شود گرچه راهکاری صددرصد پیشگیرانه نمی باشد.

استفاده از قفل فرمان: شما با استفاده از یک قفل فرمان می توانید به راحتی ضریب امنیتی خودرو را افزایش دهید. این روش هم در صورتی که قفل فرمان را نادرست بزنید نمی تواند راهکاری پیشگیرانه حساب شود زیرا به راحتی و با درآوردن فرمان قفل از روی آن باز خواهد شد.

استفاده از قفل کاپوت : قفل کاپوت هم جهت جلوگیری از دزدیدن باتری خودرو، کامپیوتر خودرو و یا از کار انداختن دزدگیر استفاده می شود و می تواند باعث جلوگیری از سرقت گردد.

استفاده از قفل رینگ خودرو: قفل رینگ خودرو به چرخ های خودرو بسته شده و می تواند جلوی سرقت را بگیرد اگرچه به دلیل بزرگی آن و نصب هر دفعه کاری وقت گیر حساب می شود.

نکات مهم جهت جلوگیری کردن از سرقت خودرو

توجه به صندوق عقب خودرو: شاید این موضوع بسیار بی اهمیت به نظر برسد ولی بسیاری از افراد وسائل گران قیمت خود را در پشت صندوق می گذارند و سارقین هم به راحتی درب را باز کرده و وسائل را به سرقت می برند.

انتخاب مکانی شلوغ در زمان پارک خودرو: از کارهای اولیه که می توانید امنیت خودرو خود را زیاد نمایید پارک نمودن خودرو ها در جاهای ایمن می باشد. اولین الویت پارکینگ ها می باشند که سرقت را کاهش می دهد و در صورت نبود پارکینگ می توانید از جاهای شلوغ جهت پارک خودرو خود استفاده نمایید و خودرو را در جای خلوت نگذارید.

از ابزارهای امنیتی خودرو استفاده نمایید: شاید سرقت خودرو برای شما اتفاق نیوفتاده باشد و به فکر هزینه کردن برای آن نباشید. خرید ابزارهای امنیتی می تواند عامل پیشگیرانه جهت جلوگیری از سرقت باشد و کمک کند تا از اموال خود بیش تر محافظت نمایید.

استفاده از انواع دزدگیر : دزدگیرهای با سروصدایی که دارند می توانند کار را برای سارقین سخت تر کنند. البته باز هم نمی توان گفت که این ابزار یک ابزار کاملاً امنیتی می باشد ولی تا حدودی جلوی سرقت را خواهد گرفت.

از کامل بسته شدن درب ها مطمئن باشید: زمانی که خودروی خود را حتی در پارکینگ پارک می کنید دقت کنید که تمام درب ها بسته باشد و وسیله ای ارزشمند مانند کیف، لپ تاپ، گوشی و … هم در داخل خودرو نباشد زیرا باعث وسوسه دزدان خواهد شد.

حفاظت ازسیستم صوتی ماشین: جهت جلوگیری از سرقت سیستم صوتی یا تصویری خودرو می توانید یا پنل را بردارید و یا از قفل پنل ضبط خودرو استفاده کنید. همچنین حواستان به باندهایی که در صندوق عقب گذاشته اید باشد و می توانید خودرو را رو به دیوار پارک نمایید تا دسترسی سارقین به صندوق عقب به آسانی نباشد.

بهترین راهکار برای جلوگیری از سرقت خودرو چیست؟

تا اینجا در مورد روش های پیشگیری از سرقت صحبت کردیم و نکاتی را یادآور شدیم ولی باید این موضوع را باید بگیم که تمام این روش ها روش کاملی برای جلوگیری از سرقت خودرو نمی باشد و سارقین که هر روز حرفه ای تر از روز قبل هستند به راحتی از آن ها عبور می کنند. اما بهترین راهکار استفاده از ردیاب خودرو می باشد. ردیاب خودرو هم می تواند قبل از به سرقت رفتن  و هم پس از سرقت رفتن خودروتان، بداد شما برسد. ردیاب خودرو از پیشرفته ترین تکنولوژی تهیه شده است که علاوه بر قابلیت های پیشگیری از سرقت ها می تواند امکانات زیادی را به خریدار بدهد. حتی اگر شما با کمک ردیاب و هشداری هایی که قبل از سرقت به گوشی شما می فرستد نتوانید جلوی سرقت را بگیرید می توانید یا در زمان حرکت خودرو با کمک اپلیکیشن و نرم افزار ردیاب متوقف نمایید و یا به صورت آنلاین مسیری را که سارق با خودروی شما در حال حرکت است را ردیابی کرده و به پلیس اطلاع دهید.

ردیاب  چطور می تواند مانعی در برابر سرقت خودرو باشد؟

ردیاب خودرو بهترین وسیله جهت پیشگیری از سرقت می باشد. این دستگاه به سنسورهایی مجهز می باشد که به برق خودرو یا باتری داخلی وصل می باشند و پس از روشن شدن خودرو به مالک هشدار یا آلارم می دهد. حتی در صورتی که خودروی شما بدون شما در حال حرکت باشد یعنی جا به جایی با وسیله ای مانند حمل جرثقیل باشد به گوشی شما پیامک ارسال می گردد. اگر حتی دزدان قصد از کار انداختن سیستم ردیاب خودرو را داشته باشند باز هم هشداری برای مالک ارسال می شود پس احتمال دزدیدن ردیاب هم صفر می باشد.

خرید یک ردیاب خودرو می تواند بهترین راهکار برای جلوگیری از سرقت خودرو باشد و می تواند امنیت خودروی شما را تامین نماید.

پیام جی پی اس؛ پیشنهادی مطمئن جهت خرید ردیاب خودرو

در آخر کلام باید بگوییم که شما می توانید با رعایت نکاتی گفته شد و همچنین خرید یک ردیاب خودرو این وسیله نقلیه گران قیمت را برای خود حفظ نمایید. برای خرید یک ردیاب از جای مطمئن و با گارانتی معتبر می توانید با کارشناسان پیام جی پی اس با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید تا بتوانید پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

 مدیریت فروش: ۰۹۱۲۴۹۰۹۰۵۳-۸۸۵۶۳۲۵۹

۰۹۱۲۴۳۳۱۷۷۰-۰۹۱۲۶۹۸۹۳۹۸-۲۶۷۶۰۰۲۳

payamgps.com

20.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/like.png) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/likeed.png) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislike.png) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislikeed.png) !important; filter:none;
منبع : gamefa

مطالب مرتبط

بهترین بازی های MOBA برای موبایل، استراتژی و مهارت

بهترین بازی های MOBA برای موبایل، استراتژی و مهارت

سبک Multiplayer online battle arena یا به اختصار MOBA جزو محبوب‌ترین سبک‌های دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. امروزه شاهد بازی‌های بزرگی در این سبک هستیم که می‌توان بازی DOTA2 یا سری LOL را جزو شناخته‌شده‌ترین نمونه‌های این سبک دانست. با

ویدیو: ۱۰ نکته‌ای که باید در مورد بازی کردن در ویندوز ۱۱ بدانید [زیرنویس فارسی]

ویدیو: ۱۰ نکته‌ای که باید در مورد بازی کردن در ویندوز ۱۱ بدانید [زیرنویس فارسی]

ویندوز ۱۱ تمرکز ویژه‌ای بر روی گیمرها خواهد داشت. در این ویدیو به ۱۰ نکته‌ پیرامون این سیستم عامل اشاره شده است که گیمرها حتماََ باید آن‌ها را بدانند.ماه گذشته شرکت مایکروسافت از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد که بر اساس گفته‌ها

نرم‌افزار مدیریت تماس چیست؟

نرم‌افزار مدیریت تماس چیست؟

نرم‌افزار تماس، این روزها به یکی از ابزارهای لازم برای مدیریت ارتباط‌های تلفنی با مشتریان تبدیل شده است. خطوط تلفن، مسیرهایی آشنا و قدیمی هستند که هنوز به‌عنوان یکی از بسترهای اصلی ارتباطی بین شرکت‌ها و مشتریانشا

اطلاعاتی از عملکرد اجرایی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 بر روی پلی‌استیشن ۵ منتشر شد

اطلاعاتی از عملکرد اجرایی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 بر روی پلی‌استیشن ۵ منتشر شد

شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیوی ویکاریوس ویژنز (Vicarious Visions) اطلاعاتی از عملکرد اجرایی بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 بر روی پلی‌استیشن ۵ را به اشتراک گذاشته‌اند.طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 بر روی پلی‌استیشن ۵ از دو

انجام مقاله و تهیه مقاله اماده

انجام مقاله و تهیه مقاله اماده

انجام مقاله و تهیه مقاله امادهمراحل مقاله نویسی برای یک مقاله علمی دارای الگو و استانداردهای مشخصی است که با سایر نوشته‌های علمی و غیر علمی متفاوت است. برای برقراری ارتباطات صحیح تسلط به استفاده از زبان انگلیسی امری ضرور

جدول فروش هفتگی کنسول و بازی‌های ویدئویی ژاپن منتشر شد

جدول فروش هفتگی کنسول و بازی‌های ویدئویی ژاپن منتشر شد

طبق آمار منتشر شده توسط گروه تحلیلی فامیتسو (Famitsu)، بازی جدید Monster Hunter Rise در هفته‌ی گذشته با فروش فوق‌العاده‌ای در کشور ژاپن همراه بود و توانست در صدر جدول پرفروش‌های هفتگی این منطقه قرار گیرد.با توجه به محبوبیت و فروش عالی

سینما فارس: تاثیرگذارترین جلوه های ویژه تاریخ سینما

سینما فارس: تاثیرگذارترین جلوه های ویژه تاریخ سینما

در تاریخ سینما و تلویزیون، چندین فیلم نقش مهمی در تکامل تکنولوژی جلوه‌های ویژه کامپیوتری داشته‌اند که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.تصویر تولیدشده توسط کامپیوتر (Computer Generated Imagery) با نام مختصر CGI، به یکی از مهم‌ترین

بررسی و دانلود بازی Minecraft Mod Apk  وCall of Duty: Mobile

بررسی و دانلود بازی Minecraft Mod Apk وCall of Duty: Mobile

در این مطلب قصد داریم به معرفی دو بازی بسیار محبوب Android بپردازیم که دارای میلیون ها نصب در گوگل پلی هستند و جزئ محبوب ترین بازی های موبایل به شمار می روند. این بازی ها در دو نسخه معمولی و Mod Apk Games در اینترنت قایب دانلود هستند ک

X