جمع‌بندی تمام شایعات و اطلاعات مربوط به بازی Call Of Duty: Vanguard

جمع‌بندی تمام شایعات و اطلاعات مربوط به بازی Call Of Duty: Vanguard

اگرچه شرکت اکتیویژن-بلیزارد (Activision-Blizzard) هم‌اکنون به شدت درگیر پرونده‌های قضایی تنظیم شده بر علیه خود است، اما مثل همیشه، این ناشر همچنان به انتشار سالانه‌ی سری Call of Duty ادامه می‌دهد و بازی جدید این مجموعه نیز قرار است امسال عرضه شود. پیش از رونمایی رسمی از بازی در ماه جاری، تا به امروز اطلاعات زیادی از طریق فایل‌ها، کد‌های بازی و منابع دیگر در مورد عنوان جدید اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) فاش شده است. به همین خاطر، GameSpot یک جمع‌بندی کلی را از تمام شایعات و گزارشات منتشر شده از بازی امسال Call of Duty انجام داده است.

عنوان بازی – Call of Duty: Vanguard

اولین چیزی که باید بدانید این است که طبق شایعات منتشر شده، Call of Duty: Vanguard نام بازی امسال مجموعه‌ی Call of Duty بوده و ظاهراً این همان عنوان نهایی است. وب‌سایت Modern Warzone که جزو اولین منابعی بود که گزارشی را در مورد بازی جدید Call of Duty منتشر کرد، گفته بود که Vanguard ممکن است یک عنوان موقتی باشد، اما Eurogamer در ادامه گزارش خود را منتشر کرد و گفت که Vanguard ممکن است عنوان نهایی بازی باشد. با این حال، Eurogamer به این نکته اشاره کرد که ممکن است برخی از برنامه‌ها تغییر کنند.

ستینگ و داستان

براساس چندین گزارش منتشر شده، Call of Duty: Vanguard در دوران جنگ جهانی دوم جریان خواهد شد. از آن‌ جایی که اسلج‌همر گیمز سازنده‌ی بازی Call of Duty: WWII بوده، این استودیو با دوره‌ی جنگ جهانی دوم آشنا است. پس از سال‌ها تمرکز بر روی جنگ‌های آینده با هر نسخه‌ی جدید، به نظر می‌رسد که این مجموعه در حال حرکت به سمت گذشته است. Call of Duty: Black Ops Cold War، جدیدترین نسخه‌ی سری که در سال گذشته منتشر شد، در سال ۱۹۸۴ جریان داشت. بازی بتل رویال Warzone نیز با به‌روزرسانی بزرگ Verdansk ’84، زمان را به عقب برد. با این حال، ظاهراً Vanguard زمان را به عقب‌تر نیز برده و بازی‌بازان را در جنگ جهانی دوم قرار می‌دهد.

گزارش Eurogamer حاکی از این است که Vanguard در یک «ستینگ سنتی جنگ جهانی دوم» جریان خواهد داشت. این در حالی است که طبق گزارش Modern Warzone، وقایع بازی یا حداقل بخشی از آن در یک «خط زمانی متناوب» جریان دارد؛ یک خط زمانی که جنگ جهانی دوم آن در سال ۱۹۴۵ به پایان نرسیده است.

VGC نیز در گزارش خود اعلام کرده است که بخش کمپین Vanguard شامل مکان‌های متفاوتی مثل اروپا، آسیا، اقیانوس آرام، اقیانوس هند و اقیانوسیه می‌شود و داستان آن نیز بر روی شروع شکل‌گیری نیرو‌های ویژه‌ی مدرن متحدین تمرکز دارد.

بازگشت به موتور بازی‌سازی IW8

در گزارش VGC اعلام شده است که Vanguard بر روی موتور بازی‌سازی IW8، موتور استفاده شده برای Modern Warfare و Warzone، اجرا خواهد شد. در حالت فرضی، این مهم ممکن است کمک ‌کند تا هر گونه تلفیق احتمالی بین Vanguard و Warzone برای توسعه‌دهندگان و بازی‌بازان یکپارچه‌تر باشد. Black Ops Cold War بر روی موتور اختصاصی استودیوی تری‌آرک (Treyarch Studios) اجرا می‌شد و به همین خاطر، انتشار محتویات Black Ops برای Warzone با مشکلات زیادی همراه بود. علاوه بر این، با توجه به تفاوت بین موتور‌‌های عناوین Black Ops Cold War و Warzone و قابلیت‌های آن‌ها، جابه‌جایی بین بخش چندنفره‌ی Black Ops Cold War و بازی بتل رویال اکتیویژن، می‌تواند تجربه‌ای ناخوشایند نیز باشد.

بزرگ‌ترین تغییر Warzone

به گزارش VGC، در کنار انتشار Vanguard به عنوان یک بازی پریمیوم قابل خرید، اکتیویژن قصد دارد Warzone را نیز با یک نقشه‌ی جنگ جهانی دوم به‌روزرسانی کند. این وب‌سایت در ادامه اعلام کرده که به جای یک نقشه‌ یکسان با مکان‌های جدید مثل نقشه‌ی Verdansk ’84، بازی دارای یک نقشه‌ی کاملاً جدید است. بازی‌بازان متعهد Warzone خواستار تغییرات ریشه‌ای بوده‌اند و به نظر می‌رسد که این همان چیزی است که بازی‌بازان می‌خواهند.

براساس توضیحات ارائه شده در گزارش، نقشه‌ی جدید، «بزرگ‌ترین و بلند پروازانه‌ترین نقشه‌ی تاریخ سری» خواهد بود. مهم‌تر از همه این است که اگر گزارش VGC صحیح باشد،  این نقشه‌ی جدید در کنار عرضه‌ی Vanguard در دسترس قرار خواهد گرفت. این یعنی دیگر نیاز نیست مانند وضعیتی که برای Verdansk ’84 رخ داد، چند ماه تا انتشار نقشه‌ی جدید صبر کنیم.

طبق گزارش، نقشه‌ی جدید Warzone در بخش‌های پیرامون اقیانوس آرام جریان دارد و ظاهراً «بسیار بزرگ‌تر» از Verdansk ’84 است. برای این که بازی‌بازان بتوانند با سرعت و راحتی بیشتری در نقشه حرکت کنند، وسایل نقلیه‌ی جدیدی به بازی اضافه خواهند شد. از طرف دیگر، «به‌روزرسانی‌های فنی» نیز به منظور بهبود کلی تجربه‌ی Warzone، بر روی این بازی اعمال خواهند شد.

ویدیوی فاش شده از Warzone

بازی‌بازان متوجه شده‌اند که در نسخه‌ی فعلی Warzone، یک کات‌سین جدید Victory Royale وجود دارد که ظاهراً به بازی بعدی سری Call of Duty اشاره می‌کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را تماشا کنید:

https://dl.gamefa.com/user2/video/2021/%20a%20new%20Warzone%20Victory%20Royale%20cutscene%20for%20Call%20of%20Duty%20Vanguard%20showing%20up%20in%20people%27s%20games.%20Credit%20to%20https-_t.co_PWsQTOg1Vd%20on%20YouTube%20https-_t.co_ZZWIqAIAkz-%20_%20Twit%20%28convert-video-onlin%20%28convert-video-onlin.mp4

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

یک سیستم ضد-تقلب جدید

تقلب کردن و دیگر رفتارهای بد، مدتی می‌شود که بازی‌بازان Warzone را آزار می‌دهند. با در نظر گرفتن اندازه و مقیاس Warzone، ریشه‌کن کردن متقلبان غیر ممکن است، اما برخی باور دارند که اکتیویژن برای حذف متقلبان به اندازه‌ی کافی تلاش نکرده است. طبق صحبت‌های تام هندرسون (Tom Henderson)، منبع داخلی معروف، توسعه‌دهندگان بیش از یک سال را صرف توسعه‌ی یک سیستم ضد-تقلب جدید برای Warzone و Vanguard کرده‌اند. این طور که به نظر می‌رسد، این سیستم در کنار انتشار Vanguard پیاده‌سازی خواهد شد.

اکتیویژن به طور مداوم در حال بن کردن متقلین Warzone بوده است و طرفداران امیدوار هستند که در صورت واقعی بودن این سیستم، تجربه‌ی مبارزه در میدان جنگ بیش از پیش بهبود پیدا کند.

بتای عمومی و نسخه‌های پریمیوم

به لطف انتشار به‌روزرسانی فصل پنجم Black Ops Cold War و Warzone، مردم فایل‌هایی را کشف کرده‌اند که ظاهراً به انتشار بتای عمومی Vanguard پیش از عرضه‌ی آن‌ اشاره می‌کنند. اکتیویژن هنوز به این موضوع واکنش نشان نداده است، اما با توجه به سابقه‌ی بتای عمومی عناوین سری Call of Duty، این موضوع آن قدر‌ها هم غافلگیر کننده نیست.

همچنین کاربران از طریق جستجو در فایل‌ها، اطلاعاتی را نیز از سه نسخه‌ی مختلف بازی به دست آوردند: نسخه‌ی استاندارد، نسخه‌ی التیمیت (دسترسی زودهنگام به بتا، مزایای battle pass و تجربه‌ی دو برابر) و باندل بین نسلی که به اجازه می‌دهد تا با پرداخت هزینه، علاوه بر دسترسی به بازی بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس، نسخه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پلی‌استیشن ۵ را نیز دریافت خواهند کرد.

تاریخ رونمایی

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که اکتیویژن در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ (۱۹ آگست ۲۰۲۱) به طور رسمی از Call of Duty: Vanguard رونمایی خواهد کرد؛ پس ظاهراً نیازی نیست که طرفداران زمان زیادی را برای دریافت اطلاعات بیشتر در انتظار سپری کنند. از آن‌ جایی که اکتیویژن شروع به انتشار تیزر‌هایی برای بازی کرده است، احتمال دارد که جزئیات بیشتری را پیش از معرفی بازی دریافت کنیم. همچنین ممکن است از طریق اتفاقاتی که در طی به‌روزرسانی فصل پنجم Warzone رخ می‌دهند نیز به اطلاعات جدیدی دست پیدا کنیم.

ویدیویی که حساب رسمی Call of Duty برای یکی از یوتیوبر‌های بریتانیایی ارسال کرده است:

https://dl.gamefa.com/user2/video/2021/Jon%20on%20Twitter-%20-Ummm...%20I%20just%20got%20sent%20this%20from%20%40CallofDuty...%20----%20-Western%20Front-%20https-_t.co_69eKmpMtQc-%20_%20Twitter.mp4.mp4%20%28convert-video-online.com%29_2.mp4

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

واکنش اکتیویژن

برخلاف موارد گذشته، اکتیویژن این بار به طور مستقیم به اطلاعات فاش شده اشاره کرده و از آن‌ها به عنوان سوژه‌ای سرگرم کننده استفاده کرده است (البته این ناشر هنوز هم کسانی که محتویات فاش شده را به اشتراک می‌گذارند، تهدید به نقض قانون کپی رایت می‌کند). حساب رسمی از سوژه‌ی اطلاعات فاش شده برای ساخت یک ویدیو به منظور شوخی با طرفداران استفاده کرد و حساب اسلج‌همر گیمز نیز با به اشتراک گذاشتن یک میم معروف، به روش خود با بازی‌بازان شوخی کرد.

تصاویر منتشر شده توسط اسلج‌همر گیمز:

ویدیوی منتشر شده توسط حساب رسمی Call of Duty:

https://dl.gamefa.com/user2/video/2021/Call%20of%20Duty%20on%20Twitter-%20-Incoming%20----%20https-_t.co_bczNZIYw6s-%20_%20Twitter%20%282%29.ts.mp4%20%28convert-video-online.com%29_2.mp4

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p |دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

در هر حال، ما انتظار داریم که به زودی اطلاعات زیادی را از بازی جدید سری Call of Duty دریافت کنیم. پس مثل همیشه گیمفا را دنبال کرده تا در سریع‌ترین زمان به اخبار جدید این عنوان مورد انتظار دسترسی پیدا کنید.

10.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/like.png) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/likeed.png) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislike.png) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislikeed.png) !important; filter:none;
منبع : gamefa

مطالب مرتبط

شرط رئیس جمهور برای فعالیت پلتفرم‌های خارجی در کشور؛ فیلتر تلگرام غیرقانونی است؟

شرط رئیس جمهور برای فعالیت پلتفرم‌های خارجی در کشور؛ فیلتر تلگرام غیرقانونی است؟

به گزارش خبرنگار مهر، سند تعیین سیاست‌ها و اقدامات لازم برای ساماندهی پیام رسان های اجتماعی در سال ۹۶ به تصویب شورای عالی فضای مجازی رسید و در آن بر فراگیری پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی و نیز ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی خ

تحلیلگر صنعت بازی‌های ویدئویی: سونی تا سال ۲۰۲۳ به عرضه‌ی بازی برای پلی‌استیشن ۴ ادامه می‌دهد

تحلیلگر صنعت بازی‌های ویدئویی: سونی تا سال ۲۰۲۳ به عرضه‌ی بازی برای پلی‌استیشن ۴ ادامه می‌دهد

بدون شک ترکیب عناوین انحصاری و فرست-پارتی سونی (Sony)، یکی از بزرگ‌ترین دلایلی است که افراد را برای خرید کنسول‌های پلی‌استیشن ترغیب می‌کند و یقینا این موضوع قرار نیست فعلا با تغییری مواجه شود.با این وجود، شرکت سونی سیاست متفا

وقتی Nier Automata مغزتان را منفجر می کند! این شاهکار عجیب و غریب – قسمت اول

وقتی Nier Automata مغزتان را منفجر می کند! این شاهکار عجیب و غریب – قسمت اول

آیا Nier Automata از نظر بیان فلسفه‌ها و مفاهیم مختلف تاریخ بشریت، گسترده‌تر از شاهکاری مثل بایوشاک است؟ راستش را بخواهید با این که خودم بیش از همه فن بایوشاک هستم جواب این سوال مثبت است و این را اخیرا فهمیدم. برای شما هم توضیح م

آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس اپل رسما معرفی شدند

آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس اپل رسما معرفی شدند

اپل پس از مدت‌ها انتظار و گمانه‌زنی، سرانجام از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام‌های آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو رسما رونمایی کرد. اپل در رویداد امشب سرانجام از چهار مدل آیفون جدید رسما رونمایی کرد که دو مدل آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱

اتلوس یک نظرسنجی را به منظور انتشار عناوین خود برای کنسول‌های ایکس‌باکس قرار داده است

اتلوس یک نظرسنجی را به منظور انتشار عناوین خود برای کنسول‌های ایکس‌باکس قرار داده است

شرکت سگا (Sega) و استودیوی اتلوس (Atlus) در طول دو سال اخیر، برخی از بازی‌های خود را برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ پورت کرده‌اند. با این حال، کنسول‌های ایکس‌باکس در این بخش نادیده گرفته‌ شده‌اند. در همین راستا، استودیوی ا

معرفی بهترین گیاهان دارویی و داروهای گیاهی

معرفی بهترین گیاهان دارویی و داروهای گیاهی

سایت حکیم مارکت نزدیک به ۱۵ سال است که فعالیت خود را جهت بالا بردن اطلاعات مخاطبین درباره گیاهان دارویی و داروهای گیاهی انجام داده و در کنار آن بهترین محصولات را برای فروش در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.  از هزاران سال ق

شایعه: Silent Hill 2 Remake یک سال در انحصار PS5 و PC خواهد بود

شایعه: Silent Hill 2 Remake یک سال در انحصار PS5 و PC خواهد بود

در آستانه‌ی برگزاری رویداد ویژه‌ی Silent Hill، به‌تازگی اطلاعاتی از بازی Silent Hill 2 Remake منتشر شده است و گفته می‌شود این اثر به مدت 12 ماه در انحصار پلتفرم‌های PS5 و PC خواهد بود.ساعاتی پیش اطلاعاتی از نام پروژه‌های آینده‌ی مجموعه‌ی Silent Hi

ویدیو: ۱۰ نکته‌ای که باید در مورد بازی کردن در ویندوز ۱۱ بدانید [زیرنویس فارسی]

ویدیو: ۱۰ نکته‌ای که باید در مورد بازی کردن در ویندوز ۱۱ بدانید [زیرنویس فارسی]

ویندوز ۱۱ تمرکز ویژه‌ای بر روی گیمرها خواهد داشت. در این ویدیو به ۱۰ نکته‌ پیرامون این سیستم عامل اشاره شده است که گیمرها حتماََ باید آن‌ها را بدانند.ماه گذشته شرکت مایکروسافت از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد که بر اساس گفته‌ها

X