شرکت Dark Horse Comics یک بخش بازی‌های ویدیویی و سرگرمی دیجیتال تاسیس کرد

شرکت Dark Horse Comics یک بخش بازی‌های ویدیویی و سرگرمی دیجیتال تاسیس کرد

برند Dark Horse Comics زیرمجموعه‌ای با نام Dark Horse Games تاسیس کرده است که با هدف توسعه بازی‌های ویدیویی و محتوای سرگرمی دیجیتال فعالیت خواهد کرد.

دو اداره اصلی این زیرشاخه در شهرهای اوریگان و شانگهای با هدف خلق بازی‌های ویدیویی از طریق صدور لایسنس به استودیوهای معروف خارجی و همچنین همکاری‌های گوناگون فعالیت خواهند داشت. با این وجود، آن‌ها چندین استودیوی فرست-پارتی نیز تاسیس خواهند کرد، اما بخش عمده‌ای از اهداف آن‌ها شامل برون‌سازی منابع و همکاری با استودیوهای خارجی مختلف می‌شود. بر اساس صحبت‌های جانی لی (Johnny Lee)، مدیرعامل Dark Horse Games، در حال حاضر آن‌ها قصد دارند ۴۲۵ شخصیت داستان‌محور خود را وارد دنیای بازی‌های ویدیویی کنند.

در طول فعالیت ۳۵ ساله این شرکت ما شاهد کامیک‌های مشهور و محبوبی مانند Hellboy ،Sin City ،Umbrella Academy ،Polar ،Lady Killer ،Emily the Strange ،Usagi Yojimbo ،Resident Alien و ۳۰۰ بوده‌ایم. این زمان خوبی برای گسترش دادن زمینه ارائه سرگرمی محسوب می‌شود و صنعت بازی‌های ویدیویی داغ‌ترین مبحث حال حاضر جهان سرگرمی به حساب می‌آید. مدیوم بازی‌های ویدیویی بیش از هر مدیوم و قالب دیگری سودزا بوده است. ۲۰۲۰ سال خوبی برای Dark Horse Comics بوده و رشد محسوسی را در درآمد آن‌ها شاهد بوده‌ایم.

Dark Horse Games در حال حاضر با بهترین استودیوهای توسعه بازی‌های ویدیویی در سرتاسر جهان مذاکره می‌کند تا بازی‌های سطح بالا برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها، سرویس‌های ابری و گوشی‌های هوشمند تولید شود. لی در این باره گفت:

ما در حال حاضر تمرکز خود را بر روی پیدا کردن بهترین تیم‌های توسعه برای ساخت IPهای بالارده خود گذاشته‌ایم.

توسعه داخلی و خارجی بازی‌های ویدیویی

در حال حاضر Dark Horse Comics نیرو و استعداد لازم برای ساخت بازی‌های AAA را تحت اختیار ندارد و باید افراد بیشتری جذب بخش بازی‌های ویدیویی آن‌ها شود. بنابراین منعقد کردن قراردادهای مختلف با شرکت‌های مطرح در صنعت بازی‌های ویدیویی رویکردی منطقی از سوی آن‌ها به شمار می‌رود. هدف اصلی حول استودیوهای داخلی، آن‌ است که بیشتر بر روی IPهای جدید و مطرح نشده کار کنند. مدیرعامل این شرکت توضیح داد:

ما مالک IPهای مشهوری مانند Hellboy هستیم و همیشه علاقه به همکاری با استودیوهای خبره برای توسعه بازی‌های ویدیویی وجود خواهد داشت. ما و شرکای خود (استودیوهای خارج از سازمان) دیگر باید ارزیابی کنیم که آیا دنیای مورد نظر و داستانی که در ذهن داریم با ماهیت و روش طراحی بازی از سوی آن‌ها همخوانی دارد یا خیر. من فکر می‌کنم که اکثر استودیوهایی که با آن‌ها صحبت کرده‌ایم ترجیح می‌دهند که ابتدا هسته اصلی گیم‌پلی را طراحی و سپس یک IP را با آن هماهنگ کنند.

استودیوهای داخلی Dark Horse Games تمرکز خود را بر روی IPهای کمتر شناخته شده قرار می‌دهد و در کنار آن به توسعه و نشر سرگرمی‌های دیجیتالی دیگر مانند انیمه و انیمیشن نیز خواهند پرداخت.

درس گرفتن از بزرگان

شرکت Dark Horse Comics از زمان تاسیس خود زیاد درگیر توسعه بازی‌های ویدیویی نبوده است، اما در سال ۲۰۰۸ شاهد بازی Hellboy: The Science of Evil بودیم که توسط کروم استودیوز (Krome Studios) و بیگ اَنت استودیوز (Big Ant Studios) توسعه یافت و با همکاری کونامی (Konami) منتشر شد. در این میان، Dark Horse Comics وظیفه نشر چندین کامیک بر اساس بازی‌های ویدیویی را بر عهده داشته است، اما هیچوقت ارائه کامیک‌های خود در قالب بازی‌های ویدویی را یک هدف اصلی قرار نداده بود. آقای لی پیرامون این موضوع توضیح داد:

ما با انواع استودیوهای بازی‌سازی در حال مذاکره هستیم و در قبال تمامی ایده‌های نوآورانه ذهنی باز خواهیم داشت، حتی همکاری با استودیوهای مستقل نیز برای ما جذاب است. در حال حاضر بیشتر وقت خود را صرف پیدا کردن بهترین همکاری‌ها کرده‌ایم تا داستان‌ها و شخصیت‌های مناسب را در قالب عناوین AAA به مخاطبین خود ارائه دهیم. برخی از مذاکرات در مراحل نهایی خود به سر می‌برند. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، تا سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۲ شاهد برخی از شخصیت‌های Dark Horse Comics در بازی‌های AAA خواهید بود.

در حال حاضر شرکت Dark Horse Comics شامل بیش از ۱۶۱ کارمند می‌شود. آقای لی انتظار دارد در سال اول تاسیس بخش بازی‌های ویدیویی، تیم ۱۰ نفره آن‌ها همچنان کوچک باقی بماند. او قصد دارد از طریق هماهنگی با انتشار محتوا برای سایر قالب‌ها و مدیوم‌ها یک هم‌افزایی مناسب را وارد تیم کاری خود کند.

شرکت Dark Horse Comics باید از رقبای بزرگ خود یعنی DC و Marvel درس بگیرد. استراتژی آن‌ها به این شکل است که یک مرکز تولید محتویات سرگرمی بزرگ وجود دارد و سایر زیرشاخه‌ها در طول سالیان متمادی گسترش یافته‌اند. به همین دلیل، Dark Horse Comics از همان ابتدا به دنبال تشکیل یک استودیوی توسعه و نشر بازی‌های ویدیویی بزرگ نرفته است. از طرفی آن‌ها نیازی به یک تیم بزرگ ندارند، زیرا هدف اصلی در حال حاضر ایجاد همکاری با استودیوهای مطرح جهانی است.

10.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/like.png) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/likeed.png) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislike.png) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislikeed.png) !important; filter:none;
منبع : gamefa

مطالب مرتبط

تیزر رونمایی The Matrix Awakens سطح جدیدی از واقع‌گرایی را نمایش می‌دهد

تیزر رونمایی The Matrix Awakens سطح جدیدی از واقع‌گرایی را نمایش می‌دهد

مدتی پیش نام دموی The Matrix Awakens: A Unreal Engine 5 Experience از طریق پایگاه اطلاعاتی پلی استیشن فاش شد، حالا به طور رسمی از آن رونمایی شده است.به نظر می‌رسد که در کنار اکران فیلم The Matrix Resurrections، شاهد یک دموی قابل بازی از سری Matrix نیز خواهیم بود.

تریلر جدید Biomutant ویژگی‌های مختلف این بازی را نمایش می‌دهد

تریلر جدید Biomutant ویژگی‌های مختلف این بازی را نمایش می‌دهد

در فاصله‌ی یک هفته تا انتشار بازی Biomutant، شرکت THQ Nordic و استودیوی اکسپرینمنت ۱۰۱ (Experiment 101) به‌تازگی تریلر جدیدی از این بازی را به اشتراک گذاشته‌اند. این تریلر جدید ویژگی‌های مختلف موجود در این بازی را نمایش می‌دهد.در تریل

جدول فروش ماه ژوئن فروشگاه پلی استیشن؛ بازگشت و صدرنشینی Cyberpunk 2077

جدول فروش ماه ژوئن فروشگاه پلی استیشن؛ بازگشت و صدرنشینی Cyberpunk 2077

پس از بازگشت بازی Cyberpunk 2077 به فروشگاه پلی‌استیشن در تاریخ ۳۱ خرداد (۲۱ ژوئن)، این عنوان ظرف فقط ۹ روز به پرفروش‌ترین بازی پلی‌استیشن ۴ در این فروشگاه تبدیل شد.بازی Cyberpunk 2077 با پشت سر گذاشتن عناوین GTA V و FIFA 21 به صدر جداول این فروش

اطلاعاتی از بازی جدید London Studio منتشر شد

اطلاعاتی از بازی جدید London Studio منتشر شد

لیست شغلی جدید نشان می‌دهد که بازی بعدی استودیو لندن (SIE London Studio) روی گیم پلی مبتنی بر جادو، داستان‌سرایی و جهان‌سازی غنی تاکید خواهد داشت.استودیوی لندن در سال 2019، یک محصول تیراندازی اول شخص به نام Blood and Truth را منحصرا برای

آکواریوم فلوریا استانبول

آکواریوم فلوریا استانبول

استانبول بعنوان بزرگترین و معروفترین شهر ترکیه در سراسر فصل های سال مخاطبین بسیاری را به سوی خود جذب می کند.  این کلانشهر جاذبه های دیدنی بسیاری دارد و می تواند یکی از خاطره انگیزترین سفرهای خارجی شما باشد.یکی از جذابترین مکان

سینماکان: فیلم Wicked به دو قسمت مجزا تقسیم شد

سینماکان: فیلم Wicked به دو قسمت مجزا تقسیم شد

فیلم «Wicked» حالا در قالب دو فیلم مجزا منتشر می‌شود. قسمت اول این فیلم سال 2024 منتشر می‌شود.از آخرین باری که خبری از فیلم مورد انتظار «Wicked» به دست ما رسیده گذشته است. سازنده این فیلم اعلام کرده است که این فیلم به دو قسمت تبدیل می‌ش

کپکام: فاصله‌ی بین فروش بازی‌ها بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در حال کاهش است

کپکام: فاصله‌ی بین فروش بازی‌ها بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در حال کاهش است

در جلسه‌ی پرسش و پاسخ سرمایه‌گذاران کمپانی کپکام (Capcom)، این شرکت در رابطه با موفقیت بازی‌های آنها بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها اظهار نظر کرده و گفته است که فاصله‌ی بین تعداد فروش نسخه‌ی کنسول بازی‌ها با نسخه

بازی Splitgate به رکورد ده میلیون دانلود نسخه رسید

بازی Splitgate به رکورد ده میلیون دانلود نسخه رسید

بازی Splitgate بنا بر اعلام در توئیتر به رکورد فوق العاده‌ی ده میلیون دانلود رسید و استودیوی ۱۰۴۷ گیمز، به عنوان توسعه دهنده‌ی بازی تصمیم دارد شروع به گسترش نسخه‌ی آزمایشی این بازی نماید.بازی شوتر اول شخص استودیوی ۱۰۴۷ گیمز

X