شرکت Dark Horse Comics یک بخش بازی‌های ویدیویی و سرگرمی دیجیتال تاسیس کرد

شرکت Dark Horse Comics یک بخش بازی‌های ویدیویی و سرگرمی دیجیتال تاسیس کرد

برند Dark Horse Comics زیرمجموعه‌ای با نام Dark Horse Games تاسیس کرده است که با هدف توسعه بازی‌های ویدیویی و محتوای سرگرمی دیجیتال فعالیت خواهد کرد.

دو اداره اصلی این زیرشاخه در شهرهای اوریگان و شانگهای با هدف خلق بازی‌های ویدیویی از طریق صدور لایسنس به استودیوهای معروف خارجی و همچنین همکاری‌های گوناگون فعالیت خواهند داشت. با این وجود، آن‌ها چندین استودیوی فرست-پارتی نیز تاسیس خواهند کرد، اما بخش عمده‌ای از اهداف آن‌ها شامل برون‌سازی منابع و همکاری با استودیوهای خارجی مختلف می‌شود. بر اساس صحبت‌های جانی لی (Johnny Lee)، مدیرعامل Dark Horse Games، در حال حاضر آن‌ها قصد دارند ۴۲۵ شخصیت داستان‌محور خود را وارد دنیای بازی‌های ویدیویی کنند.

در طول فعالیت ۳۵ ساله این شرکت ما شاهد کامیک‌های مشهور و محبوبی مانند Hellboy ،Sin City ،Umbrella Academy ،Polar ،Lady Killer ،Emily the Strange ،Usagi Yojimbo ،Resident Alien و ۳۰۰ بوده‌ایم. این زمان خوبی برای گسترش دادن زمینه ارائه سرگرمی محسوب می‌شود و صنعت بازی‌های ویدیویی داغ‌ترین مبحث حال حاضر جهان سرگرمی به حساب می‌آید. مدیوم بازی‌های ویدیویی بیش از هر مدیوم و قالب دیگری سودزا بوده است. ۲۰۲۰ سال خوبی برای Dark Horse Comics بوده و رشد محسوسی را در درآمد آن‌ها شاهد بوده‌ایم.

Dark Horse Games در حال حاضر با بهترین استودیوهای توسعه بازی‌های ویدیویی در سرتاسر جهان مذاکره می‌کند تا بازی‌های سطح بالا برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها، سرویس‌های ابری و گوشی‌های هوشمند تولید شود. لی در این باره گفت:

ما در حال حاضر تمرکز خود را بر روی پیدا کردن بهترین تیم‌های توسعه برای ساخت IPهای بالارده خود گذاشته‌ایم.

توسعه داخلی و خارجی بازی‌های ویدیویی

در حال حاضر Dark Horse Comics نیرو و استعداد لازم برای ساخت بازی‌های AAA را تحت اختیار ندارد و باید افراد بیشتری جذب بخش بازی‌های ویدیویی آن‌ها شود. بنابراین منعقد کردن قراردادهای مختلف با شرکت‌های مطرح در صنعت بازی‌های ویدیویی رویکردی منطقی از سوی آن‌ها به شمار می‌رود. هدف اصلی حول استودیوهای داخلی، آن‌ است که بیشتر بر روی IPهای جدید و مطرح نشده کار کنند. مدیرعامل این شرکت توضیح داد:

ما مالک IPهای مشهوری مانند Hellboy هستیم و همیشه علاقه به همکاری با استودیوهای خبره برای توسعه بازی‌های ویدیویی وجود خواهد داشت. ما و شرکای خود (استودیوهای خارج از سازمان) دیگر باید ارزیابی کنیم که آیا دنیای مورد نظر و داستانی که در ذهن داریم با ماهیت و روش طراحی بازی از سوی آن‌ها همخوانی دارد یا خیر. من فکر می‌کنم که اکثر استودیوهایی که با آن‌ها صحبت کرده‌ایم ترجیح می‌دهند که ابتدا هسته اصلی گیم‌پلی را طراحی و سپس یک IP را با آن هماهنگ کنند.

استودیوهای داخلی Dark Horse Games تمرکز خود را بر روی IPهای کمتر شناخته شده قرار می‌دهد و در کنار آن به توسعه و نشر سرگرمی‌های دیجیتالی دیگر مانند انیمه و انیمیشن نیز خواهند پرداخت.

درس گرفتن از بزرگان

شرکت Dark Horse Comics از زمان تاسیس خود زیاد درگیر توسعه بازی‌های ویدیویی نبوده است، اما در سال ۲۰۰۸ شاهد بازی Hellboy: The Science of Evil بودیم که توسط کروم استودیوز (Krome Studios) و بیگ اَنت استودیوز (Big Ant Studios) توسعه یافت و با همکاری کونامی (Konami) منتشر شد. در این میان، Dark Horse Comics وظیفه نشر چندین کامیک بر اساس بازی‌های ویدیویی را بر عهده داشته است، اما هیچوقت ارائه کامیک‌های خود در قالب بازی‌های ویدویی را یک هدف اصلی قرار نداده بود. آقای لی پیرامون این موضوع توضیح داد:

ما با انواع استودیوهای بازی‌سازی در حال مذاکره هستیم و در قبال تمامی ایده‌های نوآورانه ذهنی باز خواهیم داشت، حتی همکاری با استودیوهای مستقل نیز برای ما جذاب است. در حال حاضر بیشتر وقت خود را صرف پیدا کردن بهترین همکاری‌ها کرده‌ایم تا داستان‌ها و شخصیت‌های مناسب را در قالب عناوین AAA به مخاطبین خود ارائه دهیم. برخی از مذاکرات در مراحل نهایی خود به سر می‌برند. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، تا سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۲ شاهد برخی از شخصیت‌های Dark Horse Comics در بازی‌های AAA خواهید بود.

در حال حاضر شرکت Dark Horse Comics شامل بیش از ۱۶۱ کارمند می‌شود. آقای لی انتظار دارد در سال اول تاسیس بخش بازی‌های ویدیویی، تیم ۱۰ نفره آن‌ها همچنان کوچک باقی بماند. او قصد دارد از طریق هماهنگی با انتشار محتوا برای سایر قالب‌ها و مدیوم‌ها یک هم‌افزایی مناسب را وارد تیم کاری خود کند.

شرکت Dark Horse Comics باید از رقبای بزرگ خود یعنی DC و Marvel درس بگیرد. استراتژی آن‌ها به این شکل است که یک مرکز تولید محتویات سرگرمی بزرگ وجود دارد و سایر زیرشاخه‌ها در طول سالیان متمادی گسترش یافته‌اند. به همین دلیل، Dark Horse Comics از همان ابتدا به دنبال تشکیل یک استودیوی توسعه و نشر بازی‌های ویدیویی بزرگ نرفته است. از طرفی آن‌ها نیازی به یک تیم بزرگ ندارند، زیرا هدف اصلی در حال حاضر ایجاد همکاری با استودیوهای مطرح جهانی است.

10.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/like.png) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/likeed.png) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislike.png) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislikeed.png) !important; filter:none;
منبع : gamefa

مطالب مرتبط

شایعه: استودیوی بلوبر تیم روی Silent Hill 2 Remake کار می‌کند

شایعه: استودیوی بلوبر تیم روی Silent Hill 2 Remake کار می‌کند

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع داخلی، استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) روی Silent Hill 2 Remake کار می‌کند.در روزهای گذشته، اطلاعات زیادی پیرامون آیندۀ فرنچایز Silent Hill منتشر شده است. برخی از منابع داخلی به توسعۀ 3 پروژۀ مختلف از ای

تریلر گیم‌پلی بخش داستانی Halo Infinite در زمانی نزدیک به عرضه‌ی آن به نمایش در می‌آید

تریلر گیم‌پلی بخش داستانی Halo Infinite در زمانی نزدیک به عرضه‌ی آن به نمایش در می‌آید

به گفته‌ی جوزف استیتن (Joseph Staten)، کارگردان خلاق ارشد ۳۴۳، استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) در حال حاضر به پولیش و رفع مشکلات Halo Infinite می‌پردازد، اما قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد تریلری از گیم‌پلی بخش داستانی این بازی خواهیم ب

اتلوس یک نظرسنجی را به منظور انتشار عناوین خود برای کنسول‌های ایکس‌باکس قرار داده است

اتلوس یک نظرسنجی را به منظور انتشار عناوین خود برای کنسول‌های ایکس‌باکس قرار داده است

شرکت سگا (Sega) و استودیوی اتلوس (Atlus) در طول دو سال اخیر، برخی از بازی‌های خود را برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ پورت کرده‌اند. با این حال، کنسول‌های ایکس‌باکس در این بخش نادیده گرفته‌ شده‌اند. در همین راستا، استودیوی ا

بدترین فیلم‌های سال 2021

بدترین فیلم‌های سال 2021

در این مطلب قرار است به معرفی بدترین فیلم‌های سال 2021 میلادی بر اساس امتیاز آن‌ها در وب سایت متاکریتیک بپردازیم.در دنیای سینما، فیلم‌های بلاک‌باستری بزرگ در فصل تابستان روی پرده سینماها می‌آیند. با اینکه این فیلم‌ها می‌توان

نمایش جدید Black Panther 2 حاوی اطلاعات مهمی می‌باشد

نمایش جدید Black Panther 2 حاوی اطلاعات مهمی می‌باشد

در جریان نمایش خصوصی تریلر جدید Black Panther: Wakanda Forever شاهد اطلاعات مهمی حول محور پروژه Ironheart بوده‌ایم.در جریان مراسم D23 امسال دیزنی تریلر جدیدی از فیلم Black Panther: Wakanda Forever را پشت درهای بسته به نمایش گذاشت که حاوی اطلاعات مهمی بوده

خال برداری صورت با لیزر

خال برداری صورت با لیزر

در این مقاله با جدید ترین روش خال برداری با لیزربا شما همراه هستیم. ظاهر زیبا تاثیر مهمی در اعتماد به نفس شما دارد. بسیاری از افراد برای زیباتر شدن اقدام به برداشتن خال هایشان می کنند . خال‌ها ضایعات پوستی مسطح یا برجسته پ

آیا می توان بدون هیچ گونه زمینه ای بازی‌ساز شد؟

آیا می توان بدون هیچ گونه زمینه ای بازی‌ساز شد؟

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که بازی‌ساز و در این موقعیت شغلی جذاب مشغول به کار شوید؟ همه بازی‌بازها شاید چندین بار به این فکر کرده باشند که بازی‌ها چگونه ساخته می‌شوند. از این بین شاید فقط عده‌ای اندک به این فکر کرده ب

پوستر یکی از شخصیت‌های مهم House of the Dragon منتشر شد

پوستر یکی از شخصیت‌های مهم House of the Dragon منتشر شد

سریال House of the Dragon یکی از پروژه‌های مورد انتظار سال 2022 است که حال پوستر یکی از شخصیت‎‌های مهم آن منتشر شده است.اما دارسی (Emma D’Arcy) که ایفاگر نقش رینیرا تارگرین در سریال House of the Dragon خواهد بود. یکی از اژدهاسواران خاندان تارگرین است ک

X