همکاری در فروش فایل دانلودی و کسب درآمد اینترنتی

همکاری در فروش فایل دانلودی و کسب درآمد اینترنتی

بازاریابی آنلاین و همکاری در فروش فایل دانلودی، یکی از روش های قطعی و تضمینی برای کسب درآمد از اینترنت در ایران است. زیرا علاوه بر اینکه می توان بدون هیچ سرمایه ای به کسب درآمد از اینترنت پرداخت، تنوع محصولات ارائه شده بسیار زیاد است و میزان رقابت برای جذب مشتری، از سایر محصولات کمتر است.

 

 

همکاری در فروش چیست؟

همانگونه که از عنوان مشخص است، یک همکاری برای فروش محصول یا محصولات را همکاری در فروش می نامند. در همکاری در فروش هم تولیدکننده و هم بازاریاب از فروش حاصل شده، سود می برند و هر کدام می توانند روی کار تخصصی خودشان متمرکز شوند. در واقع تولیدکننده می تواند تمرکز خود را بر روی تولید محصولات با کیفیت قرار دهد و فروشنده یا بازاریاب هم می تواند بر روی فروش بیشتر محصول و کسب سود بیشتر متمرکز شود.

 

 

همکاری در فروش فایل چگونه است؟

محصولاتی که در همکاری در فروش فایل ارائه می شوند می توانند شامل انواع فایل های قابل دانلود و فایل های دیجیتالی باشند که تولیدکننده براساس تخصص خود به تهیه و تولید این نوع فایل ها اقدام می کند و بازاریاب نیز از طریق سایت ها، وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و سایر بسترهای اینترنتی که در اختیار دارد، به تبلیغ این محصولات پرداخته و برای آنها مشتری جذب می کند.

 

 

از فروش چه فایل هایی می توان درآمد کسب کرد؟

تقریبا هر نوع فایلی که افراد به دنبال آن باشند را می توان در اینترنت فروخت. بعنوان مثال در حال حاظر سایت های زیادی هستند که با فروش فیلم و سریال به کسب درآمد از اینترنت مشغولند.

همچنین می توان از فروش فیلم های آموزشی و فایل های دانشجویی به درآمد بالایی دست یافت. و یا به فروش مقالات و کتاب های الکترونیکی پرداخت و از این طریق کسب درآمد کرد.

بطور کلی بخشی از فایل هایی که فروش زیادی دارند و در سایت های زیادی برای فروش قرار گرفته اند شامل موارد زیر می شوند:

دوره های آموزشی (آموزش نرم افزار، کسب و کار، مدیریت و ...) ، فیلم و سریال های خانگی ، کتاب های الکترونیکی ، فایل های دانشجویی و دانش آموزی (پاورپوینت، تحقیق، پروژه، جزوه، گزارش کار و ...) ، مقالات ، طرح های توجیهی ، نرم افزارها و بازی های کامپیوتری و موبایلی ، فایل های آماده اجرایی (نقشه ساختمان، نقشه های تاسیسات برقی و مکانیکی و فنی و ...) و ...

 

 

مزایای کسب درآمد از همکاری در فروش فایل

1- خودتان می توانید محصولات را انتخاب کنید و فقط برای همان محصولات تبلیغ کنید.

2- ساعت کاری در اختیار خودتان است و می توانید برای آن برنامه ریزی کنید.

3- در هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید (حتی در منزل یا در مسافرت)، می توانید کار خود را انجام دهید.

4- نیازی به خرید محصولات نیست، پس نیازی به سرمایه هم ندارد.

5- با مشتری در ارتباط نیستید و لازم نیست وقتتان را برای پاسخگویی به مشتریان صرف کنید.

 

 

همکاری در فروش فایل چطور کار می کند؟

در یک سیستم همکاری در فروش فایل ساده دو گروه مشغول کسب درآمد از اینترنت هستند. گروه اول که می تواند بصورت انفرادی یا تیمی باشد، تولیدکننده یا در اصطلاح فروشنده فایل نام دارد که البته مدیریت سایت نیز توسط این گروه اداره می شود.
گروه دوم بازاریاب های سایت هستند که به تبلیغ محصولات دانلودی آن می پردازند و با استفاده از لینک معرفی که در اختیار دارند، مشتریان را به سایت هدایت می کنند و در نهایت به ازای هر فروش از هر لینک معرف، پورسانت آن سفارش به حساب بازاریاب واریز می شود.

اما یک سیستم همکاری در فروش فایل حرفه ای شامل سه بخش می شود که بخش اول مدیریت سایت را به عهده دارند و امور پشتیبانی و ارائه خدمات را پیگیری می کنند و همچنین هزینه های پشتیبانی سایت را تامین می کنند.

بخش دوم که همان فروشنده های فایل هستند و فقط محصولات و فایل های فروشی خود را در سایت ثبت می کنند و کاری به مدیریت سایت و پشتیبانی آن ندارند.

بخش سوم هم که بازاریاب های سایت هستند که البته بازاریابی در این سایت ها با نوع همکاری در فروش ساده تفاوت های اساسی دارد و بجای بازاریابی با لینک معرف، یک فروشگاه کامل و حرفه ای در اختیار بازاریاب فایل قرار می گیرد و او می تواند مشتریان را به فروشگاه خود جذب کرده و برای فروش هر محصول، پورسانت آن را دریافت کند.

 

معمولا سیستم های همکاری در فروش فایل که امکان ساخت فروشگاه رایگان را به کاربران خود ارائه می کنند، فروشنده ها و بازاریاب های بیشتری دارند و درآمد بیشتری نصیب این مجموعه می شود و در نوع اول فرایند فروش فایل و کسب درآمد با سرعت کمتری انجام می شود.

 

 

معرفی دو سایت فایل ناب و درآمد برتر برای فروش فایل

سایت های فایل ناب و درآمد برتر به عنوان دو سایت حرفه ای در زمینه فروش فایل و همکاری در فروش آن هستند که امکانات بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده اند. ساخت فروشگاه فایل رایگان، سیستم مالی و حسابداری پیشرفته، امکان ثبت مطلب برای دریافت بک لینک از بخش اصلی سایت، امتیازدهی مطالب و محصولات دانلودی، گزارش درآمد دقیق، تیکتینگ و پشتیبانی قوی، مسابقات دوره ای جذاب و ثبت دامنه اختصاصی از جمله امکاناتی است که با عضویت در این دو سایت در اختیار شما قرار داده می شود.

همچنین تعداد و تنوع محصولات به شما این امکان را می دهد که با دستی باز در این سایت ها فعالیت کنید و به کسب درآمد از اینترنت بپردازید.

یکی دیگر از بخش های جذاب سایت های فایل ناب و درآمد برتر، برگزاری مسابقات فروش و بازاریابی فایل است که جوایز آن بدون قرعه کشی به نفرات برتر اهدا می شود و در اکثر مواقع این جوایز بصورت نقدی پرداخت می شوند.

برای عضویت در این سایت ها نیاز به پرداخت هزینه اشتراک نیست و کافیست روی لینک های زیر کلیک کنید و در کمتر از 1 دقیقه ثبت نام خود را تکمیل کنید و کسب درآمد از آن ها را شروع کنید:

لینک عضویت سایت درآمد برتر:
https://daramadebartar.ir/register


لینک عضویت سایت فایل ناب:
http://filenab.com/register

 

مطالب مرتبط

پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد

پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد

گزارش مارس ۲۰۲۱ NPD Group که به تازگی منتشر شده است، نشان می‌دهد که فروش سخت افزار در آمریکا همچنان به رشد سالانه‌ی خود ادامه می‌دهد. فروش دلاری سخت افزار‌های بازی نسبت به مارس سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشته و با رسیدن به رقم ۶

آموزش ویدیویی زبان HTML – قسمت اول

آموزش ویدیویی زبان HTML – قسمت اول

زبان‌های برنامه‌نویسی امروزه یکی از پرتقاضاترین مشاغلی هستند که عموم مردم بدون آن که اطلاع داشته باشند، تا حدود زیادی نیازمندشان هستند. HTML، ساختار و بنیان صفحات وب نیز از جمله عواملی است که در نمایش همین متن و صفحه، کمک ب

شایعه: مدل جدید نینتندو سوییچ چند عنوان انحصاری خواهد داشت

شایعه: مدل جدید نینتندو سوییچ چند عنوان انحصاری خواهد داشت

شایعات جدید منتشر شده حاکی از آن است که مدل جدید کنسول نینتندو سوییچ که گفته می‌شود نینتندو سوییچ پرو نام دارد، شامل چند عنوان انحصاری خواهد بود که در نسخه‌های فعلی نینتندو سوییچ قابل بازی نخواهد بود.روز گذشته خبرگزاری بلوم

جدول فروش ماه ژوئن فروشگاه پلی استیشن؛ بازگشت و صدرنشینی Cyberpunk 2077

جدول فروش ماه ژوئن فروشگاه پلی استیشن؛ بازگشت و صدرنشینی Cyberpunk 2077

پس از بازگشت بازی Cyberpunk 2077 به فروشگاه پلی‌استیشن در تاریخ ۳۱ خرداد (۲۱ ژوئن)، این عنوان ظرف فقط ۹ روز به پرفروش‌ترین بازی پلی‌استیشن ۴ در این فروشگاه تبدیل شد.بازی Cyberpunk 2077 با پشت سر گذاشتن عناوین GTA V و FIFA 21 به صدر جداول این فروش

تریلر انیمه سریالی Tekken: Bloodline + تاریخ پخش

تریلر انیمه سریالی Tekken: Bloodline + تاریخ پخش

به تازگی سرویس آنلاین نتفلیکس تریلری تازه برای انیمه سریالی Tekken: Bloodline منتشر کرده است. انیمه سریالی تکن: بلادلاین (Tekken: Bloodline) جدیدترین اقتباس از بازی‌های محبوبی به همین نام به شمار می‌رود که در سرویس آنلاین نتفلکیس پخش خ

سی‌دی پراجکت: نسخه‌ی نسل جدید The Witcher 3 در جهنم توسعه گرفتار نیست

سی‌دی پراجکت: نسخه‌ی نسل جدید The Witcher 3 در جهنم توسعه گرفتار نیست

استودیوی سی‌دی پراجکت طی اعلامیه‌ی چنین اذعان داشت که پروژه‌ی توسعه‌ی نسخه‌ی نسل جدید بازی The Witcher 3 برخلاف گفته‌ی رسانه‌ها در جهنم توسعه گرفتار نیست.این ناشر لهستانی در روز چهارشنبه اعلام کرد که تاریخ انتشار نسخه‌های نسل ج

Ubisoft Forward | تاریخ انتشار کراس پلی بازی Rainbow Six Siege مشخص شد

Ubisoft Forward | تاریخ انتشار کراس پلی بازی Rainbow Six Siege مشخص شد

در جریان رویداد یوبی‌سافت فوروراد تاریخ انتشار کراس پلی بازی بالاخره به صورت رسمی Rainbow Six Siege مشخص شد.کمپانی ناشر این بازی، یوبی‌سافت (Ubisoft)، و استودیوی توسعه دهنده‌ی آن، یوبی‌سافت مونترال (Ubisoft Montreal)، در جریان رویداد امشب

دانلود مراسم Gamescom 2022 [زیرنویس فارسی]

دانلود مراسم Gamescom 2022 [زیرنویس فارسی]

سرانجام مراسم Gamescom 2022 برگزار و تعدادی بازی جذاب به نمایش گذاشته شد. ما در جریان این رویداد شاهد آثار بزرگ و مستقل متعددی بودیم.به طور حتم عنوان مورد انتظار Dead Island 2 ستارۀ اصلی این مراسم بود، اما عناوین دیگری نیز وجود داشتند که نظ

X