چگونه به اکسپلورر اینستاگرام برویم؟

چگونه به اکسپلورر اینستاگرام برویم؟

موفقیت در شبکه‌های اجتماعی اکنون تبدیل به یکی از راه‌های اصلی برای کسب درآمدهای کلان و محبوبیت قابل توجه است. شبکه‌های اجتماعی نه تنها این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند که وارد زندگی روزمره اغلب افراد جامعه شوید، بلکه برخلاف شغل‌های سنتی، لذت یک شغل مفرح و تکامل‌پذیر را هم در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر این سوال را مطرح کنیم که چه شبکه اجتماعی محبوبیت بیشتری در ایران دارد، مسلماً ۹۰ درصد افراد بدون لحظه‌ای اتلاف وقت، نام «اینستاگرام» را بازگو می‌کنند. اگر شما بتوانید در این شبکه اجتماعی به موفقیت برسید، کسب و کارتان یک صعود باورنکردنی را از حیث توجه و درآمد تجربه خواهد کرد.

ولی چگونه باید این کار را انجام داد؟ همان‌طور که از تیتر این مقاله مشخص است، شما با ورود به اکسپلورر اینستاگرام می‌توانید به تمام هدف‌های خود برسید. در اکسپلورر تمام پست‌های پر بازدید پیج‌های مختلف قرار می‌گیرند و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر تعامل کاربران با پیج شما مناسب باشد، سیستم الگوریتم اینستاگرام تصمیم می‌گیرد که پیج شما و هر پیجی که نسبت فالوور، لایک، بازدید و … بیشتری دارد را در این قسمت برای تعداد زیادی از کاربران نمایش دهد. ما در زیر به بیان روش‌هایی می‌پردازیم که شم با کمک آن‌ها می‌توانید پیج خود را وارد اکسپلورر اینستاگرام کنید.

۱) از کاربران و بازدید کنندگان درخواست کنید

این راه حل آن قدر ساده است که تولید کنندگان محتوا گاهاً آن را فراموش می‌کنند یا ارزش زیادی برایش قائل نمی‌شوند. اگر ویدیوهای محبوب یوتیوب یا پست‌های پر بازدید اینستاگرام را مشاهده کرده باشید، هم به صورت متنی و هم به صورت تصویری بارها درون آن‌ها از شما درخواست می‌شود که پیچ را فالو کنید، پست را لایک کرده و آن را دیگران به اشتراک بگذارید.

این موضوع اهمیت زیادی دارد و به شدت هم جواب می‌دهد. معمولاً در دنیای واقعی تا از کسی چیزی را درخواست نکنید، آن‌ها نیز کاری انجام نمی‌دهند. بنابراین وقتی از کاربران درخواست می‌کنید که شما را فالو کرده و یا پست‌تان را لایک کنند، در مواقع بسیاری آن‌ها این کار را انجام می‌دهند. بنابراین حتی اگر محتوای شما چندان هم جذاب نباشد، فراموش نکنید که لایک کردن یا فالو کردن تنها چند ثانیه از وقت کاربران و بینندگان را اشغال می‌کند.

از طرفی خیلی از کاربران از محتوای شما لذت می‌برند اما فراموش می‌کنند که پست شما را لایک کنند. به این ترتیب شما می‌توانید به آن‌ها انجام این کار را یادآوری کنید تا پست شما را به اشتراک گذاشته، آن را لایک کنند و در نهایت پیج شما را دنبال کنند.

۲) فالوورهای طبیعی بخرید

پیشنهاد اول این پست کاملاً عملی است و می‌توانید در دراز مدت فواید آن را ببینید اما متاسفانه برای پیج‌های کوچک کاربرد چندانی ندارد. در حقیقت زمانی که شما فالوورهای چندانی ندارید حتی با وجود درخواست برای فالو کردن و لایک،‌ بازدیدکنندگان خاصی وجود ندارند که به درخواست‌های شما عمل کنند.

در این شرایط یا باید ساعت‌ها و ماه‌ها روی پیدا کردن موضوع، ساخت محتوا، هشتگ‌گذاری صحیح، تبلیغات عظیم و … تمرکز کنید یا این که می‌توانید از مزایای خرید فالوور هدفمند اینستاگرام استفاده کنید.

اکنون به واسطه زمان خوبی که سایت‌هایی مانند «دیجی فالوور» روی ارائه فالوورهای ارگانیک و طبیعی به مشتریانشان صرف می‌کنند، این اطمینان وجود دارد که تمام فالوورهای آینده پیج شما علی رغم قیمت مناسب و اقتصادی، کاملاً طبیعی خواهند بود و منجر به افزایش بازدید شما خواهند شد.

همچنین این فالوورها ریزش نخواهند داشت و پلن‌های تضمینی سایت می‌توانند پاسخگوی مشکلات احتمالی شما باشند. آیا این راه می‌تواند به شما کمک کند که سریع‌تر وارد اکسپلورر شوید؟ البته!

همان‌طور که گفتیم با افزایش بازدید که نتیجه مستقیم افزایش فالوور است، تعامل پیج شما افزایش می‌یابد و الگورتیم اینستاگرام متوجه می‌شود که باید پیج شما را وارد اکسپلورر کند. اگرچه طی چند روز نمی‌توان به این مهم دست یافت، اما بعد از یک یا دو هفته با انجام صحیح اقداماتی که در این مقاله ذکر می‌کنیم، می‌توانید به هدف خود دست یابید.

۳)‌ استفاده صحیح از هشتگ‌های پر بازدید

اگر پیشنهاد شماره ۲ را به دقت خوانده باشید، متوجه اشاره ما به استفاده صحیح از هشتگ شده‌اید. استفاده صحیح از هشتگ از جمله راه‌ها و روش‌هایی است که در کنار سایر پیشنهادهای این مقاله در مدت کوتاهی می‌تواند شما را به بازدیدهای خیره کننده‌ای برساند.

خیلی از مخاطبان باور دارند که از هشتگ‌ها به درستی استفاده می‌کنند اما آن‌ها اشتباه می‌کنند. کاربران و تولید کنندگان محتوا معمولاً در استفاده از هشتگ، به مواردی مراجعه می‌کنند که توسط پیج‌های بسیار زیادی به کار گرفته می‌شوند.

اما در عوض اگر شما بتوانید از هشتگ‌هایی استفاده کنید که پیج‌های کمی از آن‌ها استفاده می‌کنند اما بازدیدکنندگان بالایی به استفاده از آن‌ها می‌پردازند،‌ پیج شما در مدت کوتاهی وارد موارد ترند می‌شود.

شاید تنها عیب این روش، زمان زیادی باشد که می‌طلبد. یعنی شما باید به صورت دستی به جست و جوی هشتگ‌ها بپردازید تا هشتگ مناسب را برای موضوع خود پیدا کنید.

باید توجه کنید که یک هشتگ چقدر بازدید کننده دارد و در عین حال چه مقدار پست برای آن منتشر شده است. در این صورت اگر از هشتگ مناسبی استفاده کنید، پست شما می‌تواند در معرض بازدید زیادی قرار بگیرد.

اگر درون همین پست‌ها از کاربران درخواست کنید که پیج شما را فالوو کرده و سپس لایک و اشتراک گذاری را انجام دهند، این می‌تواند منجر به افزایش نرخ تعامل و نهایتاً ورود به اکسپلورر اینستاگرام شود.

۴) استفاده از لایک‌های بیشتر

تاکنون متوجه شدید که یافتن هشتگ‌های مناسبی که توسط دیگر تولید کنندگان محتوا کشف نشده باشند، چیز آسانی نیست و زمان بسیاری از شما خواهد گرفت. اگر همزمان با این کار فالوور تهیه کرده باشید، این امکان وجود دارد که بازدید کنندگان بسیاری زیادی را جذب کنید.

این بازدید کنندگان می‌توانند به درخواست‌های شما پاسخ دهند و پست‌های شما را لایک کنند. اما تا چه اندازه؟ مدت‌ها زمان نیاز است تا بازدید کنندگان همه پست‌های شما را مشاهده کنند و پس از دیدن درخواست‌هایتان، اقدام به لایک و اشتراک گذاری آن‌ها کنند.

از طرفی به هر حال تعدادی از کاربران هم مایل به لایک نیستند و ذاتاً هیچ پستی را در شبکه‌های اجتماعی لایک نمی‌کنند. از آن‌جایی که لایک تاثیر بسیاری زیادی در افزایش نرخ تعامل پیج شما دارد، نباید از تاثیر آن غافل شوید.

خریدن لایک به شما کمک می‌کند در کنار بازدید کنندگان همیشگی، لایک‌هایی را به دست آورید که نه تنها نرخ تعامل را به مراتب بالاتر می‌برد، بلکه به بقیه هم این‌طور القا می‌کند که این پست برای همه محبوب است و آن‌ها هم باید همانند جمعیت عمل کرده و پست را لایک کنند.

بنابراین با انجام تمام این روش‌ها و صرف زمان روی پیج خود بدون شک می‌تواند طی ماه‌های آینده از حضور دائمی در اکسپلورر لذت ببرید. اگرچه روش‌های بالا تضمین کننده رخ دادن این موضوع هستند اما هیچ‌کس نمی‌تواند اهمیت قابل توجه تلاش‌ها و زمانی که شما صرف می‌کنید را نادیده بگیرد.

وب‌سایت دیجی فالوور (www.digi-follower.com) با سال‌ها سابقه در این حوزه، آماده است تا در کنار زحمات شما، کمک کند که مانند سایر تولید کنندگان محتوای اینستاگرام بدرخشید و به درآمد مناسبی برسید.

.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/like1.webp) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/likeed.webp) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/dislike.webp) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/dislikeed.webp) !important; filter:none; }meysambمنبع : gamefa

مطالب مرتبط

پلاسما تراپی چیست؟

پلاسما تراپی چیست؟

در این مقاله به مواردی از جمله پلاسما تراپی چیست، پلاسما تراپی بینی، پلاسما تراپی صورت و موارد مشابهخواهیم پرداخت. اگر بخواهیم پلاسما تراپی را تعریف کنیم، پلاسما تراپی یک روش درمانی مدرن است که امروزه از جدید ترین روش‌ها

شماره مجازی چیست و از کجا تهیه کنیم؟

شماره مجازی چیست و از کجا تهیه کنیم؟

شماره مجازی یکی از روش‌هایی است که با استفاده از می‌توانید بدون داشتن سیم کارت از شماره تلفن یک کشور دیگر استفاده کنید. این شماره‌ها امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به همین دلیل افراد زیادی اقدام به استفاده ا

فراخوان جذب نویسنده برای تحریریه گیمفا

فراخوان جذب نویسنده برای تحریریه گیمفا

گیمفا در راستای تقویت تیم خود، در نظر دارد فرد یا افراد جدیدی را بر اساس نیاز و صلاح‌دید خود به تیم تحریریه اضافه کند. در همین راستا از علاقه‌مندان و افرادی که اشتیاق، توانمندی، تعهد و وقت لازم برای انجام این کار را دارند د

بسته الحاقی NieR Replicant سلاح‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

بسته الحاقی NieR Replicant سلاح‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

اگرچه بازی NieR Replicant ver.1.22474487139 نسخه‌ی ریمستر عنوان اصلی منتشر شده در سال ۲۰۱۰ است، اما این دلیل نمی‌شود که این بازی محتویات جدیدی را ارائه ندهد. طبق گزارش مجله‌ی Dengeki PlayStation، در آینده سلاح‌های جدیدی به صورت رایگان در دسترس ب

کاراکتر گرالت در فصل دوم سریال The Witcher بیشتر صحبت خواهد کرد

کاراکتر گرالت در فصل دوم سریال The Witcher بیشتر صحبت خواهد کرد

طبق صحبت‌های جدید هنری کویل، به نظر می‌رسد که بینندگان می‌توانند انتظار مکالمه‌های بیشتری را از شخصیت گرالت در فصل دوم سریال «ویچر» داشته باشند.هنری کویل (Henry Cavill) به‌تازگی در طی مصاحبه‌ای جدید با وب‌سایت Gamesradar، در را

ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Oddworld: Soulstorm منتشر شد

ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Oddworld: Soulstorm منتشر شد

استودیوی Oddworld Inhabitants اخیراً ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Oddworld: Soulstorm را منتشر کرده است.وب‌سایت IGN اخیراً یک ویدیوی ۱۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی پلتفرمر Oddworld: Soulstorm را به اشتراک گذاشته است. در کنار آن، آقای لورن لنینگ (Lorne Lanning)

ایکس‌باکس برگزاری یک رویداد در تابستان آتی را تایید کرد؛ اخبار جدیدی از بتسدا ارائه خواهد شد

ایکس‌باکس برگزاری یک رویداد در تابستان آتی را تایید کرد؛ اخبار جدیدی از بتسدا ارائه خواهد شد

ایکس‌باکس به صورت رسمی تایید کرد که یک رویداد در تابستان آتی برگزار خواهد شد و در آن اخبار جدیدی از بتسدا (Bethesda) و احتمالاً بازی‌های آن ارائه می‌شود.شب گذشته میزگردی میان اعضای بتسدا و ایکس‌باکس در خصوص خرید اخیر تشکیل شد. د

نقش مورد علاقه کیانور ریوز در دنیای سینمایی مارول

نقش مورد علاقه کیانور ریوز در دنیای سینمایی مارول

کیانور ریوز در مصاحبه با جیمی کیمل از نقش مورد علاقه خود برای حضور در دنیای سینمایی مارول گفته است.دنیای سینمایی مارول و دی‌سی هر ساله گسترش یافته و به یکی از غول‌های حال حاضر سینمای جهان تبدیل شده که هر بازیگر تازه‌کار یا مش

X