چگونه به اکسپلورر اینستاگرام برویم؟

چگونه به اکسپلورر اینستاگرام برویم؟

موفقیت در شبکه‌های اجتماعی اکنون تبدیل به یکی از راه‌های اصلی برای کسب درآمدهای کلان و محبوبیت قابل توجه است. شبکه‌های اجتماعی نه تنها این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند که وارد زندگی روزمره اغلب افراد جامعه شوید، بلکه برخلاف شغل‌های سنتی، لذت یک شغل مفرح و تکامل‌پذیر را هم در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر این سوال را مطرح کنیم که چه شبکه اجتماعی محبوبیت بیشتری در ایران دارد، مسلماً ۹۰ درصد افراد بدون لحظه‌ای اتلاف وقت، نام «اینستاگرام» را بازگو می‌کنند. اگر شما بتوانید در این شبکه اجتماعی به موفقیت برسید، کسب و کارتان یک صعود باورنکردنی را از حیث توجه و درآمد تجربه خواهد کرد.

ولی چگونه باید این کار را انجام داد؟ همان‌طور که از تیتر این مقاله مشخص است، شما با ورود به اکسپلورر اینستاگرام می‌توانید به تمام هدف‌های خود برسید. در اکسپلورر تمام پست‌های پر بازدید پیج‌های مختلف قرار می‌گیرند و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر تعامل کاربران با پیج شما مناسب باشد، سیستم الگوریتم اینستاگرام تصمیم می‌گیرد که پیج شما و هر پیجی که نسبت فالوور، لایک، بازدید و … بیشتری دارد را در این قسمت برای تعداد زیادی از کاربران نمایش دهد. ما در زیر به بیان روش‌هایی می‌پردازیم که شم با کمک آن‌ها می‌توانید پیج خود را وارد اکسپلورر اینستاگرام کنید.

۱) از کاربران و بازدید کنندگان درخواست کنید

این راه حل آن قدر ساده است که تولید کنندگان محتوا گاهاً آن را فراموش می‌کنند یا ارزش زیادی برایش قائل نمی‌شوند. اگر ویدیوهای محبوب یوتیوب یا پست‌های پر بازدید اینستاگرام را مشاهده کرده باشید، هم به صورت متنی و هم به صورت تصویری بارها درون آن‌ها از شما درخواست می‌شود که پیچ را فالو کنید، پست را لایک کرده و آن را دیگران به اشتراک بگذارید.

این موضوع اهمیت زیادی دارد و به شدت هم جواب می‌دهد. معمولاً در دنیای واقعی تا از کسی چیزی را درخواست نکنید، آن‌ها نیز کاری انجام نمی‌دهند. بنابراین وقتی از کاربران درخواست می‌کنید که شما را فالو کرده و یا پست‌تان را لایک کنند، در مواقع بسیاری آن‌ها این کار را انجام می‌دهند. بنابراین حتی اگر محتوای شما چندان هم جذاب نباشد، فراموش نکنید که لایک کردن یا فالو کردن تنها چند ثانیه از وقت کاربران و بینندگان را اشغال می‌کند.

از طرفی خیلی از کاربران از محتوای شما لذت می‌برند اما فراموش می‌کنند که پست شما را لایک کنند. به این ترتیب شما می‌توانید به آن‌ها انجام این کار را یادآوری کنید تا پست شما را به اشتراک گذاشته، آن را لایک کنند و در نهایت پیج شما را دنبال کنند.

۲) فالوورهای طبیعی بخرید

پیشنهاد اول این پست کاملاً عملی است و می‌توانید در دراز مدت فواید آن را ببینید اما متاسفانه برای پیج‌های کوچک کاربرد چندانی ندارد. در حقیقت زمانی که شما فالوورهای چندانی ندارید حتی با وجود درخواست برای فالو کردن و لایک،‌ بازدیدکنندگان خاصی وجود ندارند که به درخواست‌های شما عمل کنند.

در این شرایط یا باید ساعت‌ها و ماه‌ها روی پیدا کردن موضوع، ساخت محتوا، هشتگ‌گذاری صحیح، تبلیغات عظیم و … تمرکز کنید یا این که می‌توانید از مزایای خرید فالوور هدفمند اینستاگرام استفاده کنید.

اکنون به واسطه زمان خوبی که سایت‌هایی مانند «دیجی فالوور» روی ارائه فالوورهای ارگانیک و طبیعی به مشتریانشان صرف می‌کنند، این اطمینان وجود دارد که تمام فالوورهای آینده پیج شما علی رغم قیمت مناسب و اقتصادی، کاملاً طبیعی خواهند بود و منجر به افزایش بازدید شما خواهند شد.

همچنین این فالوورها ریزش نخواهند داشت و پلن‌های تضمینی سایت می‌توانند پاسخگوی مشکلات احتمالی شما باشند. آیا این راه می‌تواند به شما کمک کند که سریع‌تر وارد اکسپلورر شوید؟ البته!

همان‌طور که گفتیم با افزایش بازدید که نتیجه مستقیم افزایش فالوور است، تعامل پیج شما افزایش می‌یابد و الگورتیم اینستاگرام متوجه می‌شود که باید پیج شما را وارد اکسپلورر کند. اگرچه طی چند روز نمی‌توان به این مهم دست یافت، اما بعد از یک یا دو هفته با انجام صحیح اقداماتی که در این مقاله ذکر می‌کنیم، می‌توانید به هدف خود دست یابید.

۳)‌ استفاده صحیح از هشتگ‌های پر بازدید

اگر پیشنهاد شماره ۲ را به دقت خوانده باشید، متوجه اشاره ما به استفاده صحیح از هشتگ شده‌اید. استفاده صحیح از هشتگ از جمله راه‌ها و روش‌هایی است که در کنار سایر پیشنهادهای این مقاله در مدت کوتاهی می‌تواند شما را به بازدیدهای خیره کننده‌ای برساند.

خیلی از مخاطبان باور دارند که از هشتگ‌ها به درستی استفاده می‌کنند اما آن‌ها اشتباه می‌کنند. کاربران و تولید کنندگان محتوا معمولاً در استفاده از هشتگ، به مواردی مراجعه می‌کنند که توسط پیج‌های بسیار زیادی به کار گرفته می‌شوند.

اما در عوض اگر شما بتوانید از هشتگ‌هایی استفاده کنید که پیج‌های کمی از آن‌ها استفاده می‌کنند اما بازدیدکنندگان بالایی به استفاده از آن‌ها می‌پردازند،‌ پیج شما در مدت کوتاهی وارد موارد ترند می‌شود.

شاید تنها عیب این روش، زمان زیادی باشد که می‌طلبد. یعنی شما باید به صورت دستی به جست و جوی هشتگ‌ها بپردازید تا هشتگ مناسب را برای موضوع خود پیدا کنید.

باید توجه کنید که یک هشتگ چقدر بازدید کننده دارد و در عین حال چه مقدار پست برای آن منتشر شده است. در این صورت اگر از هشتگ مناسبی استفاده کنید، پست شما می‌تواند در معرض بازدید زیادی قرار بگیرد.

اگر درون همین پست‌ها از کاربران درخواست کنید که پیج شما را فالوو کرده و سپس لایک و اشتراک گذاری را انجام دهند، این می‌تواند منجر به افزایش نرخ تعامل و نهایتاً ورود به اکسپلورر اینستاگرام شود.

۴) استفاده از لایک‌های بیشتر

تاکنون متوجه شدید که یافتن هشتگ‌های مناسبی که توسط دیگر تولید کنندگان محتوا کشف نشده باشند، چیز آسانی نیست و زمان بسیاری از شما خواهد گرفت. اگر همزمان با این کار فالوور تهیه کرده باشید، این امکان وجود دارد که بازدید کنندگان بسیاری زیادی را جذب کنید.

این بازدید کنندگان می‌توانند به درخواست‌های شما پاسخ دهند و پست‌های شما را لایک کنند. اما تا چه اندازه؟ مدت‌ها زمان نیاز است تا بازدید کنندگان همه پست‌های شما را مشاهده کنند و پس از دیدن درخواست‌هایتان، اقدام به لایک و اشتراک گذاری آن‌ها کنند.

از طرفی به هر حال تعدادی از کاربران هم مایل به لایک نیستند و ذاتاً هیچ پستی را در شبکه‌های اجتماعی لایک نمی‌کنند. از آن‌جایی که لایک تاثیر بسیاری زیادی در افزایش نرخ تعامل پیج شما دارد، نباید از تاثیر آن غافل شوید.

خریدن لایک به شما کمک می‌کند در کنار بازدید کنندگان همیشگی، لایک‌هایی را به دست آورید که نه تنها نرخ تعامل را به مراتب بالاتر می‌برد، بلکه به بقیه هم این‌طور القا می‌کند که این پست برای همه محبوب است و آن‌ها هم باید همانند جمعیت عمل کرده و پست را لایک کنند.

بنابراین با انجام تمام این روش‌ها و صرف زمان روی پیج خود بدون شک می‌تواند طی ماه‌های آینده از حضور دائمی در اکسپلورر لذت ببرید. اگرچه روش‌های بالا تضمین کننده رخ دادن این موضوع هستند اما هیچ‌کس نمی‌تواند اهمیت قابل توجه تلاش‌ها و زمانی که شما صرف می‌کنید را نادیده بگیرد.

وب‌سایت دیجی فالوور (www.digi-follower.com) با سال‌ها سابقه در این حوزه، آماده است تا در کنار زحمات شما، کمک کند که مانند سایر تولید کنندگان محتوای اینستاگرام بدرخشید و به درآمد مناسبی برسید.

.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/like1.webp) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/likeed.webp) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/dislike.webp) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/dislikeed.webp) !important; filter:none; }meysambمنبع : gamefa

مطالب مرتبط

شایعه: موتورگرافیکی بازی GTA 6 از زمانۀ خود جلوتر است

شایعه: موتورگرافیکی بازی GTA 6 از زمانۀ خود جلوتر است

بر اساس صحبت‌های یک منبع داخلی شناخته شده، بازی GTA 6 با استفاده از موتورگرافیکی جدید راکستار گیمز یعنی RAGE 9 ساخته می‌شود که از عصر خود جلوتر است.کریس کلیپل (Chris Klippel)، نویسندۀ Rockstar Mag، در توییت اخیر خود، به ورژن جدید موتورگرافیکی راکس

کنترل‌های جدید Street Fighter 6 روی سختی بازی تاثیر نخواهد گذاشت

کنترل‌های جدید Street Fighter 6 روی سختی بازی تاثیر نخواهد گذاشت

توسعه‌دهندگان بازی Street Fighter 6 اطمینان داده‌اند که تعادل رقابت مبارزه‌ای برای کسانی که با کنترل‌های مدرن بازی می کنند، خراب نخواهد شد.بازی Street Fighter 6 از زمان رونمایی مطلوب خود در ماه گذشته، کمی هیاهو و هیجان ایجاد کرده است.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان را بهتر بشناسید

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان را بهتر بشناسید

واحدهای مختلف کسب و کار بر تقویت روابط بلند مدت با مشتریان خود تاکید می کنند تا ثبات خود را در بازار پر رونق امروزه تداوم بخشند. امروزه انتظارات مشتریان صرفا به دریافت بهترین کالاها و خدمات متوقف نیست، بلکه به یک تعامل چهره ب

شایعه: استودیوی بلوبر تیم روی Silent Hill 2 Remake کار می‌کند

شایعه: استودیوی بلوبر تیم روی Silent Hill 2 Remake کار می‌کند

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع داخلی، استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) روی Silent Hill 2 Remake کار می‌کند.در روزهای گذشته، اطلاعات زیادی پیرامون آیندۀ فرنچایز Silent Hill منتشر شده است. برخی از منابع داخلی به توسعۀ 3 پروژۀ مختلف از ای

شرکت Dark Horse Comics یک بخش بازی‌های ویدیویی و سرگرمی دیجیتال تاسیس کرد

شرکت Dark Horse Comics یک بخش بازی‌های ویدیویی و سرگرمی دیجیتال تاسیس کرد

برند Dark Horse Comics زیرمجموعه‌ای با نام Dark Horse Games تاسیس کرده است که با هدف توسعه بازی‌های ویدیویی و محتوای سرگرمی دیجیتال فعالیت خواهد کرد.دو اداره اصلی این زیرشاخه در شهرهای اوریگان و شانگهای با هدف خلق بازی‌های ویدیویی از طری

Capcom؛ داستان زیبای صعود، سقوط و برخاستن از خاکستر

Capcom؛ داستان زیبای صعود، سقوط و برخاستن از خاکستر

کپکام کمپانی عظیم و تاثیرگذاری در دنیای بازی‌ها محسوب می‌شود که تا امروز دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. این کمپانی زمانی در اوج قله بود و در زمان حکمرانی ژاپن بر صنعت و هنر بازی‌های ویدئویی، می‌شود گفت کپکام م

پلاتینیوم‌ گیمز مشتاق است تا بازی Star Fox Zero را به سوییچ بیاورد

پلاتینیوم‌ گیمز مشتاق است تا بازی Star Fox Zero را به سوییچ بیاورد

رئیس استودیو پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames)، آقای آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، مشتاق انتشار بازی Star Fox Zero برای سوییچ است.نینتندو تقریباً تمام آثاری که برای پلتفرم Wii U منتشر شده‌اند را برای سوییچ پورت کرده است. با این حال، بعضی از بازی

بازی بازان می توانند افکت روشنایی ضربه زدن Diablo 4 را غیرفعال کنند

بازی بازان می توانند افکت روشنایی ضربه زدن Diablo 4 را غیرفعال کنند

در جریان پنل سوال و جواب مجازی Diablo 4، بلیزارد (Blizzard) اعلام کرد که بازی‌بازان می‌توانند افکت روشنایی ضربه زدن را غیرفعال نمایند.در جریان BlizzConline 2021 از گیم‌پلی عنوان Diablo 4 رونمایی شد که این موضوع سبب شد بسیاری از طرفداران این س

X