یکی از مهندسان گیم‌پلی بازی God of War درگذشت

یکی از مهندسان گیم‌پلی بازی God of War درگذشت

متاسفانه دقایقی پیش متوجه شدیم که جورج ماول، عضو سابق تیم سانتا مانیکا و کدنویس تبر لویاتان کریتوس در بازی God of War، در روز 2 سپتامبر از دنیا رفته است.

مرگ ماول مدتی پیش از طریق همکارانش اعلام شد و البته علت مرگ همچنان نامشخص است. ماول 7 سال در استودیوی سانتا مانیکا فعالیت داشت و در فوریه‌ی سال 2021 استعفا داد تا روی پروژه‌ی رونمایی نشده‌ی جدیدی کار کند. او پیش از این در تیم رادیکال اینترتینمنت (Radical Entertainment) و بازی‌هایی مانند Prototype نیز کار کرده است.

همکار وی در سانتا مانیکا، میهیر شث (Mihir Sheth)، توییت زیر را پیرامون این موضوع غم‌انگیز منتشر کرد:

درست همانند خیلی از توسعه‌دهندگان دیگر، من بیش از 5 سال کنار جورج می‌نشستم و با یکدیگر روی پروژه‌ها کار می‌کردیم و حالا با این خبر به شدت شوکه شده‌ام. وی چند ماه پیش سونی سانتا مانیکا را ترک کرد، اما صدای شادی‌بخش، لهجه‌ی انگلیسی جذاب و روحیه‌ی شاد او از اواخر 2013 تا به امروز در استودیو جریان دارد.

او وظیفه طراحی سیستم‌های نقش آفرینی، جابه‌جایی، سلاح‌ها و عملکرد سیستم مبارزه را بر عهده داشت. وی یکی از اعضای با تجربه و قدیمی تیم به حساب می‌آمد و نقش بسیار مهمی را در برطرف کردن باگ‌ها و مراحل انتهایی توسعه ایفا کرد.

بیش از این‌ها می‌توانم در مورد او صحبت کنم و همینطور افراد دیگری که با او کار کرده‌اند نیز تا مدت‌ها می‌توانند در مورد وی صحبت کنند. بازی‌ها توسط مردم ساخته می‌شوند و ما پنجشنبه‌ی گذشته شخص بزرگ و مهمی را از دست دادیم.

416.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/like1.webp) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/likeed.webp) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/dislike.webp) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/09/dislikeed.webp) !important; filter:none;
منبع : gamefa

مطالب مرتبط

به نظر می‌رسد که استودیوی inXile در حال کار بر روی دو پروژه‌ی جدید با Unreal Engine 5 می‌باشد

به نظر می‌رسد که استودیوی inXile در حال کار بر روی دو پروژه‌ی جدید با Unreal Engine 5 می‌باشد

اینطور که به نظر می‌رسد مایکروسافت قرار است تا با دستی پر به نسل نهم بیاید و در همین راستا اخیرا مشخص شده است که استودیوی سازنده‌ی بازی موفق Wasteland 3، کمپانی اینکسایل (inXile)، در حال توسعه‌ی دو پروژه‌ی جدید با Unreal Engine 5 می‌باشد.تردیدی وجود

دانلود مراسم Summer Game Fest 2022 [خرداد 1401]

دانلود مراسم Summer Game Fest 2022 [خرداد 1401]

مدتی پیش مراسم Summer Game Fest برگزار شد که توانست تعدادی بازی جذاب را به نمایش بگذارد. ما در جریان این رویداد شاهد عناوین مختلفی بودیم.در این مراسم، استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) از بازی The Last of Us Part 1 رونمایی کرد که یک ریمیک تمام عیار

نتفلیکس تریلر جدیدی از Spiderhead منتشر کرده است

نتفلیکس تریلر جدیدی از Spiderhead منتشر کرده است

نتفلیکس ترلیر جدیدی از فیلم «Spiderhead» با بازی کریس همسورث و به کارگردانی جوزف کوشینسکی، کارگردان جدیدترین فیلم تاپ گان، منتشر کرده است.با وجود اینکه فیلم «Top Gun: Maverick» همچنان در گیشه موفق عمل می‌کند، جدیدترین فیلم این کارگ

کمپانی تنسنت به دنبال راهی برای به ارث رسیدن حساب کاربری بازی‌بازان است

کمپانی تنسنت به دنبال راهی برای به ارث رسیدن حساب کاربری بازی‌بازان است

اینطور که به نظر می‌رسد، کمپانی عظیم و چینی تنسنت (Tencent) به دنبال یک ثبت اختراع جدید است که با آن می‌توان حساب کاربری بازی‌بازان را بعد از مرگشان به شخص یا ورثه‌ای که خود تعیین می‌کنند انتقال داد.اختراعات و پتنت‌های صنعت بازی

بازی Starfield بسیار بزرگ‌تر از پروژه‌های قبلی بتسدا است

بازی Starfield بسیار بزرگ‌تر از پروژه‌های قبلی بتسدا است

یکی از هنرمندان سابق بتسدا (Bethesda) که بر روی بازی Starfield کار کرده به تازگی در مورد دشواری‌های خلق یک جهان جدید در این بازی در مقایسه با ساخت یک دنباله صحبت کرده است.در حالی که قرار بود بازی Starfield در جریان سال جاری منتشر شود، عرضه

هنرهای دیجیتال

هنرهای دیجیتال

شاید بتوان به دو دلیل گفتن هنر دیجیتال دشوار باشد: اول این که انواع تکنیک ها را در بر می گیرد و دوم این که تنوع تکنیک ها به طور مداوم در حال تغییر است زیرا روش های جدیدی برای استفاده از فناوری برای خلق آثار هنری متولد می شود. ه

مبلغ 100 میلیون دلار برای توسعه بیشتر Splitgate سرمایه گذاری شده است

مبلغ 100 میلیون دلار برای توسعه بیشتر Splitgate سرمایه گذاری شده است

استودیوی 1047 گیمز (1047 Games) اعلام کرد که مبلغ 100 میلیون دلار توسط Lightspeed Venture Partners برای توسعه‌ی بیشتر شوتر چندنفره‌ی Splitgate تامین شده است.بازی Splitgate چندی پیش هنگام آغاز بتای عمومی رایگان خود روی پلی استیشن 4 با استقبال بسیار خوبی روبه‌

ویدیو ۲۱ بازی‌ اوورریتد !

ویدیو ۲۱ بازی‌ اوورریتد !

بیشتر بازی‌های معروف دلیل خوبی برای معروف بودن دارن اما این حرف را برای همه‌ی بازی‌ها نمی‌توان گفت. در این ویدئو به بازی‌های به اصطلاح اوورریتد می‌پردازیم. بازی هایی که یا بیش از حد بزرگ شده اند یا اینکه بیش از حد نقد منفی د

X