استودیوهای زیرمجموعه‌ی الکترونیک آرتس آزادی عمل بیشتری خواهند داشت

استودیوهای زیرمجموعه‌ی الکترونیک آرتس آزادی عمل بیشتری خواهند داشت

لارا مایل (Laura Miele) ،سرپرست استودیوی اصلی الکترونیک آرتس (Electronic Arts) توضیحات کاملی را درباره‌ی برنامه‌های آینده‌ی این استودیو و حرکت به سوی افزایش آزادی عمل سازندگان در استودیو‌های داخلی ارائه می‌کند.

مسئولیت بیش از ۶۰۰۰ توسعه‌دهنده‌ی بازی در استودیوی الکترونیک آرتس به عهده‌ی لارا است که این وظیفه‌ی بسیار سنگینی به حساب می‌آید. قطعا او به عنوان سرپرست استودیوی اصلی الکترونیک آرتس، در رابطه با چالش‌های کاری پیش رو، حساسیت ارزیابی اولویت‌های شرکت، بازخورد بازی‌بازان و همچنین امیدها و برنامه‌های آینده، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

لارا از زمان شروع کارش در استودیوی وست‌وود (WestWood Studios)، خالق سری پر طرفدار Command And Conquer، تا به حال، ۲۵ سال تجربه کار با توسعه دهندگان بازی‌ها را داشته است. ربکا ولنتاین (Rebekah Valentine) در مصاحبه‌ای که با وبسایت IGN داشت، او را شایسته و قدردان کاری که انجام می‌دهد دانست. از این جهت می‌توان گفت انتخاب لارا به عنوان پل ارتباطی میان هواداران، مقامات بالاتر الکترونیک آرتس، استودیوهای داخلی و همچنین به عنوان فردی که بر توسعه این استودیوها نظارت می‌کند، کاملا تصمیم درستی بوده است.

یکی از کارهایی که خانم مایل برای حفظ این تعادل انجام می‌دهد، این است که به جای دستور صادر کردن، دست استودیوها را در ساخت بازی‌ها باز می‌گذارد. به عنوان مثال خبر توقف ساخت عنوان Anthem 2.0 ممکن است در ابتدا کمی ناامیدکننده جلوه کرده باشد، اما به توسعه دهندگان استودیوی بایوویر (BioWare) فرصت کار روی سری‌های پرچمدارشان همچون  Dragon Age و Mass Effect را داده است. همزمان استودیو ریسپاون (Respawn Studio)، استودیوی توسعه دهنده‌ی عنوان Apex Legends، در مراحل بعدی ساخت جهان Titanfall کاملا خودمختار خواهد بود. خانم مایل در این زمینه می‌گوید:

من اعتقادی به این که بخواهیم به تیم ساخت بازی بگوییم چطور بازی را بسازند، ندارم. ساخت بازی باید مطابق میل جامعه بازی‌بازان و با تشویق و انگیزه بخشیدن توسعه دهندگان صورت پذیرد.

از دیگر جنبه‌های اساسی حضور لارا، همانطور که خودش هم هنگام صحبت درباره‌ی توسعه‌دهندگان به آن اشاره می‌کند، این نکته است که همه‌ی هواداران و جامعه‌ی بازی‌بازان را به بحث و گفتگو دعوت می‌کند. او بازخوردهای بازی‌بازان را به توسعه دهندگان منتقل کرده و از آن‌ها به عنوان فاکتورهای اساسی در تصمیم شرکت درباره بازبینی سری‌هایی همچون Skate و Command And Conquer یاد می‌کند. ظاهرا این اقدام در تصمیم‌هایی همچون توسعه‌ی محتوای جدید و رایگانی برای Star Wars Battlefront 2 و یا کار روی عنوان Mass Effect: Legendary Edition که به زودی منتشر خواهد شد هم بی تاثیر نبوده است.

در پایان هم لارا به این نکته اشاره می‌کند که اینطور نیست که در شرکت الکترونیک آرتس همه‌ی استودیوها به حال خود رها شده باشند و به عنوان استودیوی مادر، این الکترونیک آرتس است که تصمیم نهایی را در زمینه‌های کاری اتخاذ می‌کند؛ تصمیماتی پیرامون بازی‌های به‌روزرسانی، پیش ساخته و یا توسعه داده شده. خود خانم مایل در این رابطه چنین می‌گوید:

درست است که در الکترونیک آرتس ما آزادی عمل ویژه‌ای برای سازندگان قائل هستیم، اما قطعا به عنوان یک شرکت بازی‌سازی، اصول و ارزش‌هایی را مد نظر داریم که اجازه نخواهیم داد به خطر بیافتند.

اگرچه حتی در ساختار الکترونیک آرتس هم احتمال ایجاد یکسری تغییرات وجود دارد و تصمیم اخیرشان در ساخت سرویس محور عنوان Dragon Age جدید میتواند گواه بر این موضوع باشد.

در کل اما این یک حرکت مثبت از سوی الکترونیک آرتس تلقی می‌شود. دریافت بازخوردهای کارآمد از جامعه و ارائه‌ی درصد مناسب و مفیدی از آزادی در طراحی بازی‌ها میتواند موجب کاوش ایده‌های قدیمی و جدید و در نتیجه آغازگر دوره‌ی جدیدی از موفقیت‌ها برای یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی شود.

64.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/like.png) !important; }.wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/likeed.png) !important; filter:none; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislike.png) !important; }.wpulike_down_vote .wp_ulike_btn.wp_ulike_put_image.wp_ulike_btn_is_active:after { background-image: url(https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/02/dislikeed.png) !important; filter:none;
منبع : gamefa

مطالب مرتبط

سینما فارس: برندگان جایزه «خرس طلایی» فستیوال برلین (بخش اول)

سینما فارس: برندگان جایزه «خرس طلایی» فستیوال برلین (بخش اول)

«جشنواره (فستیوال) بین‌المللی فیلم برلین» یکی از مهم‌ترین و معتبرترین فستیوال‌های سینمایی جهان و یکی از سه فستیوال مهم اروپا -در کنار جشنواره‌های فیلمِ ونیز و فیلم کَن- می‌باشد که از سال ۱۹۵۱ در شهر برلینِ آلمان با اهدای ج

بازی Battlefield 2042 از قابلیت‌ DLSS پشتیبانی خواهد کرد

بازی Battlefield 2042 از قابلیت‌ DLSS پشتیبانی خواهد کرد

اینطور که مشخص شده است بازی Battlefield 2042 از قابلیت‌های مختلفی از جمله DLSS پشتیبانی خواهد کرد و قرار است تا تجربه‌ی بصری شگفت انگیزی را به مخاطبان ارائه دهد.امروز کمپانی ناشر این عنوان در دست ساخت، الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، و است

خرید مانتو اداری تابستانه و خنک مدل 1401

خرید مانتو اداری تابستانه و خنک مدل 1401

افزایش بی سابقه دما در فصل تابستان و دغدغه یک پوشش مناسب برای بانوان در محیط های اداری و شرکت های خصوصی، شرکت های تولید کننده مانتو اداری را برآن داشته که بر اساس نیاز مشتری و همچنین مطابق با اصول پوشش بانوان، یک سری بهینه س

معرفی بهترین و جامع ترین سایت سرگرمی و سبک زندگی

معرفی بهترین و جامع ترین سایت سرگرمی و سبک زندگی

از کار پشت رایانه خسته شده‌اید و حوصله‌تان سر رفته؟ نظرتان چیست که با هم سری به دنیای وسیع وب بزنیم و با چند وبسایت جدید و جذاب آشنا شویم؟اگر خاطرتان باشد چندی پیش در یک مقاله مجزا هشت سایت سرگرمی برای اوقات فراغت را به

تریلری جدید از بازی Capcom Fighting Collection منتشر شد

تریلری جدید از بازی Capcom Fighting Collection منتشر شد

تریلری جدید از بازی Capcom Fighting Collection منتشر شده است که جزئیات بیش‌تری نظیر محتوای اضافی پیش‌خرید آن را به نمایش می‌گذارد.چندی پیش بود که کپکام با انتشار تریلری، از بازی Capcom Fighting Collection رونمایی کرد. این بازی چندین عنوان مبار

طبق بنچمارک‌ها، RTX 4090 اولین کارت واقعی 8K در گیمینگ است

طبق بنچمارک‌ها، RTX 4090 اولین کارت واقعی 8K در گیمینگ است

کارت جدید RTX 4090 شرکت انویدیا به صورت رسمی عرضه شد و بنچمارک‌های آن نوید یک پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند را در رزولوشن 8K می‌دهد.شرکت انویدیا (Nvidia) دو سال پیش کارت RTX 3090 را اولین پردازنده‌ی گرافیکی واقعی 8K در گیمینگ نامگذاری کرد.

شایعه : نینتندو سوییچ پرو از DLSS پشتیبانی خواهد کرد

شایعه : نینتندو سوییچ پرو از DLSS پشتیبانی خواهد کرد

با توجه به شایعات منتشر شده در فضای مجازی، نسخه‌ی بعدی نینتندو سوییچ که مدتی است در دست طراحی قرار دارد، ظاهرا قرار است از فناوری NVIDIA DLSS در کنار قابلیت ۴K پشتیبانی کند.در مورد تاریخ عرضه این نسخه‌ی جدید بازنگری نینتندو سویی

چرا اینترنت ثابت ایران از استاندارهای جهانی عقب مانده است؟

چرا اینترنت ثابت ایران از استاندارهای جهانی عقب مانده است؟

مجید سلطانی ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح دلایل عدم توسعه اینترنت ثابت در کشور عامل بسیاری از مشکلات صنعت مخابرات را وزارت ارتباطات و به طور دقیق‌تر رگولاتوری آن می‌داند.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، موضوع

X