بهترین بازی آنلاین بدون نصب کامپیوتر و محبوب ترین Game ها کدام هستند؟

بهترین بازی آنلاین بدون نصب کامپیوتر و محبوب ترین Game ها کدام هستند؟

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر

با توجه به سابقه طولانی مدت و نامشخص تولید بازی های کامپیوتری، جمع آوری لیست کاملی از بهترین Game های ارائه شده در طول ادوار گذشته چالش بزرگی به شمار می رود.

کدام گیم ها را می توانم آنلاین و رایگان بازی کنم؟

تنوع ژانری این بازی ها بسیار گسترده است و از آخرین ورژن Valorant و Valheim تا بازی های کلاسیک امتحان پس داده و موفقی مانند: Counter-Strike: Global Offensive و Minecraft را دربرمی گیرد.

بازی های کامپیوتر و Unblocked Games تفاوت های زیادی با بازی های کنسول دارند و این تفاوت در میزان استفاده شما از هر بازی این لیست با توجه به ابزار و امکانات شما نیز به چشم می خورد. خیلی از بازی های این لیست نیاز به کارت گرافیک قدرتمندی ندارند که همین موضوع به محبوبیت بیشتر آنها می افزاید.

بازی Apex Legends

بازی Apex Legends که این روز‌ها به اوج محبوبیت خود رسیده است، یک عنوان رایگان در سبک بتل رویال است که برخلاف سایر عناوین در این سبک، با زاویه اول شخص دنبال می‌شود.

بازی Apex Legends توسط استودیو Respawn ساخته شده و به کمک EA Games منتشر شده است.

تفاوت بازی Apex Legends با سایر عناوین بتل رویال در چیست؟

اگر سایر عناوین بتل رویال را بازی کرده‌اید، ‌می‌دانید که ابتدا از یک کشتی هوایی به سمت یک جزیره یا یک محدوده مشخص فرود می‌آیید و بعد همانطور که اشاره کردیم، باید به دنبال تجهیزات و مهمات بگردید. بازی Apex Legends در این مورد هیچ تفاوتی با یک بازی بتل رویال ندارد. اما اشتباه برداشت نکنید، Apex Legends در سایر چیز‌ها با عناوینی مثل فورتنایت بسیار متفاوت است.

بازی Civilization VI

۲۵ سال از زمانی که سید میر اولین نسخه Civilization را در استودیو کوچک خود خلق کرد، می‌گذرد. در طی این مدت این سری بازی‌ها دچار تغییراتی شده و در عین حال به همان هسته اصلی وفادار مانده‌اند. حال در بیست و پنجمین سالگرد عرضه اولین نسخه این مجموعه، شاهد انتشار Civilization VI هستیم. بازی‌ای که کماکان یک اثر فوق‌العاده به حساب می‌آید و البته ایراد‌های جزئی نیز دارد. با زومجی همراه باشید، تا این بازی را زیر ذره‌بین برده و نقاط ضعف و قوتش را بررسی کنیم.

مساله‌ای که مرز بین خوب و بد بودن را در یک نسخه از Civilization مشخص می‌کند، گیم‌پلی است. همین المان باعث شده بود تا نسخه پنجم این سری به یک شاهکار تبدیل شود و ضعف در همین گیم‌پلی بود که نسخه Beyond Earth را به یک بازی نه‌چندان خوب تبدیل کرد. ولی به نظر می‌رسد که استودیو فیرکسیس گیمز، به‌خوبی از Beyond Earth درس گرفته و به همین دلیل هم در نسخه ششم دوباره سعی در حفظ هسته اصلی گیم‌پلی بازی داشته و تغییراتی جزئی در آن پدید آورده است.

تغییراتی که در بازی حاصل شده‌اند، اکثرا تاثیر مثبتی در گیم‌پلی آن دارند. برای مثال، سیستم ساخت و ساز ساختمان‌ها دستخوش تغییر شده و دیگر همه بنا‌ها در داخل خود شهر ساخته نمی‌شوند. بلکه بسیاری از ساختمان‌ها از جمله Wonder‌ها یا مواردی مثل فرودگاه و اسکله و غیره، در منطقه‌ای خارج از شهر ساخته می‌شوند و این وظیفه شما است که مکان درست را برای این بنا‌ها انتخاب کنید. با اینکه این تغییر شاید در ابتدا مورد مهمی به نظر نرسد، ولی انتخاب درست محل ساخت ساختمان، می‌تواند باعث شود که بیش‌ترین بازده ممکن را از آن بگیرید و در نتیجه همین تغییر عمق و تنوع زیادی به بازی می‌دهد.

بازی ماشین انلاین بدون نصب اندروید کامپیوتر

برای اجرای بازی های اندروید در کامپیوتر و موبایل نیاز به مرورگر کروم یا فایرفاکس بروز می باشد.

بهترین روش دانلود بازی آنلاین کامپیوتر : از ماشین تا فوتبال آنلاین و بازی آنلاین دونفره و جی تی ای :

جالب است بدانید بازی های آنلاین و رایگان که امکان بازی بدون دانلود یا نصب در کامپیوتر را میدهد هنوز طرفداران زیادی دارد. اگر بدنبال این بازی ها هستید Best Unblocked Games را در گوگل جستجو کنید تا از دنیای بازی های آنلاین مرورگر لذت ببرید.

بازی ماشین انلاین بدون نصب اندروید کامپیوتر فقط یک بازی انلاین ماشین بدون نصب مسابقه ای نیست این یک زمین بازی بزرگ و متنوع است که پر از کارهایی است که باید در اتومبیل انجام دهید. عنوان Horizon یک جشنواره است ، که علاقه مندان به مسابقه می آیند ، مانع از راه رفتن می شوند و از جاده آزاد لذت می برند. شما یک قطعه متراکم اما متنوع از استرالیا را در دست می گیرید. خیابان های شهر ، سواحل ، جنگل ها ، مزارع و تکه بزرگی از وجود دارد.

بهترین بازی های آنلاین برای رایانه شخصی که می توانید بازی کنید

بازی‌های آنلاین عالی هستند زیرا می‌توانید آن‌ها را روی رایانه‌های شخصی بازی جدید یا حتی رایانه‌های شخصی قدیمی خود بازی کنید.

بهترین بازی آنلاین برای رایانه شخصی که می توانید در سال 2022 بازی کنید:

بازی Valorant

بازی Valorant که در ابتدا Project A نامیده می‌شد، بازی جدید استودیو Riot Games (توسعه‌دهندگان بازی League of Legends) است.

این پروژه، بخشی از پروژه‌های جدید Riot Games در کنار بازی کارتی Legends of Runeterra، برخی بازی‌های پورت شده برای موبایل و بازی فایتینگ ناشناخته‌ای به نام Project L است. همه این بازی‌ها قرار است به کاتالوگ بازی‌های Riot Games در آینده اضافه شوند. اخیرا نسخه پیش‌نمایش بازی Valorant در اختیار تعدادی استریمر قرار گرفت.

گیم‌پلی بازی Valorant چگونه است؟

گیم‌پلی بازی Valorant ترکیب دقیقی از ساختار نقشه و گان‌پلی بازی Counter-Strike و شخصیت‌های بازی Overwatch است. یعنی مکانیک‌های حرکت، تیراندازی و محیط نقشه بیشتر شبیه چیزی است که در بازی Counter-Strike دیده‌اید. از طرفی شخصیت‌ها و هیروهایی در بازی وجود دارند که هر یک قابلیت منحصر به فردی را به بازی می‌آورند و این شبیه چیزی است که در بازی Overwatch با آن آشنا هستیم.

هر مسابقه با دو تیم پنج نفره آغاز می‌شود که برای ۲۴ نوبت (Round) روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند. حالت بازی که در پیش‌نمایش‌ها نشان داده شد، همان سناریو خنثی‌سازی بمب در بازی Counter-Strike است. در برخی نقشه‌ها دو محل برای گذاشتن بمب و در برخی دیگر سه محل وجود دارد. اگر با بازی Counter-Strike آشنایی ندارید، حالت Search and Destroy بازی Call of Duty، نزدیک‌ترین حالت به آن است. برخلاف بازی Overwatch، شما نمی‌توانید شخصیت خود را بین هر دور تغییر دهید.

بازی PUBG

PlayerUnknown’s Battlegrounds که با نام عمومی PUBG نیز شناخته می شود، بزرگترین و محبوب ترین بازی نبرد رویال موجود است. بازی‌های متعددی مانند PUBG وجود دارد، اما PUBG همچنان در صدر قرار دارد، زیرا عناصر گیم‌پلی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که کاملاً اعتیادآور هستند و همچنین یکی از بهترین بازی‌های رایانه شخصی آنلاین است که می‌توانید در حال حاضر بازی کنید. این بازی به طور کامل بر روی گیم پلی بقا در مقیاس بزرگ تمرکز دارد. شما در یک جزیره بزرگ گیر افتاده اید که در آن باید شروع به جستجوی غارت کنید.

بازی Call of Duty: Warzone

اگر بازی‌های Battle Royale محبوب شما هستند، Call of Duty: Warzone بازی بتل رویال برای رایانه‌های شخصی است که باید آن را ببینید. به عنوان یک عنوان CoD، سبک بازی شبیه آنچه از بازی های Call of Duty انتظار دارید را ارائه می دهد. سلاح های زیادی وجود دارد و مکانیک آن شبیه به اکثر بازی های بتل رویال است. رها کنید، غارت کنید و تمام دشمنان خود را از بین ببرید تا آخرین مرد (یا جوخه) باقی بمانید.

مبارزات تن به تن برای بازگشت به بازی

یکی از ایده‌های جالب و جدیدی که در بازی Warzone پیاده شده است، روند زنده شدن دوباره است.

پیش از این به طور حتم در آثاری مانند بازی Fortnite دیده بودید که با استفاده از آیتمی که بعد از مرگ هم‌تیمیتان باقی می‌ماند، و رساندن آن به اتوبوس معروف این بازی، می‌توانید آن را باری دیگر در بازی زنده کنید. این روند در بازی Warzone متفاوت و جذاب‌تر شده است. بعد از کشته شدن در حین بازی، به جای برگشت به لابی، وارد جایی به نام Gulag می‌شوید. مکان بسیار کوچکی که شباهت زیادی به زندان دارد.

حال برای بازگشت به بازی، به شما یک شانس دوباره داده می‌شود. در Gulag حریفی همانند شما که در حین بازی کشته شده است، رو به رویتان قرار می‌گیرد و برنده این مسابقه تک به تک، بلیت برگشت به بازی را بدست می‌آورد.

بازی Fortniteیکی دیگر از بازی‌های آنلاینی که می‌توانید روی رایانه شخصی خود بازی کنید، Fortnite است.

اگر عاشق بازی‌های بتل رویال هستید و می‌خواهید با افراد دیگر در دنیای باز وسیعی بازی کنید، جایی که همه به دنبال یکدیگر هستند، فورتنایت قطعا بهترین بازی رایانه‌های شخصی چند نفره برای شماست. Fortnite پر از شخصیت‌های رنگی و اکشن شگفت‌انگیز است که کاملاً بیش از حد است.

بازی فورتنایت (Fortnite) برای اولین بار در سال 2017 توسط اپیک گیمز (Epic Games) به عنوان یک بازی در سبک بتل رویال (Battle Royale) معرفی و سپس برای کنسول های پلی استیشن 4 (PS4)، اکس باکس وان (XBOX ONE)، نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) و رایانه های شخصی (PC) و پلتفرم موبایل (اندروید و آی او اس) منتشر شد.

از زمان انتشار بازی فورتنایت، این بازی توانسته است رکوردهای زیادی را در بازی های ویدیویی، علی الخصوص در بخش آنلاین جابجا کند، از تعداد پلیرهای همزمان در یک روز گرفته تا بازیکنان فعال در یک ماه.

 گیم‌پلی چیست؟

گیم‌پلی Gameplay تعامل با یک بازی رایانه‌ای از طریق قواعدش است، به عبارت دیگر ارتباط بین بازیکن و بازی ویدئویی، رقابت کردن و مغلوب کردن چالش‌های بازی، طرح‌ریزی کردن و ارتباط بازیکن با بازی می‌باشد. روند بازی مجزا از گرافیک یا اجزای صدا است.

سه مؤلفه در گیم پلی وجود دارد: «(قوانین دستکاری)، تعریف می‌کند که بازیکن در بازی چه کارهایی انجام داده می‌تواند،(قوانین هدف)، هدف بازی را تعیین می‌کند و (قوانین متا) تعریف می‌کند که چگونه یک بازی را می‌توان تنظیم یا تغییر داد.

در بازی‌های ویدئویی گیم پلی را می‌توان به چند نوع تقسیم کرد. به عنوان مثال، گیم پلی گروهی شامل دو یا چند بازیکن است که در یک تیم بازی می‌کنند.

انواع مختلف گیم پلیبازی ویدئویی چندنفرهبازی ویدئویی گروهیگیم پلی اضطراریگیم‌پلی غیرخطیداستان بازی آنلاین بدون نصب چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از HTML5 برای ساخت بازی ها این امکان فراهم شده تا بدون نیاز به نصب کردن بازی های بسیار خوبی با گرافیک و فیزیک قابل قبول روی مرورگر های وب داشته باشیم تفاوتی نمیکند بخواهید روی گوشی های اندرویدی, تبلت یا آیفون بازی بکنید یا روی دسکتاپ.

شما میتونید تجربه بسیار عالی از یک بازی بدون نصب آنلاین داشته باشید.

نکته اینجاست که شما بسیاری از بازی های آنلاین رو روی گوشی یا حتی کامپیوتر تجربه کردید اما مشخص است که نصب تعداد زیادی بازی برروی گوشی باعث کند شدن گوشی شما خواهد شد .

meysamb(Jonah hex(back from hellمرد شیش تیغ مرئیI Thinkمنبع : gamefa

مطالب مرتبط

مقایسه پلی استیشن ۵ با ایکس باکس سری ایکس؛ اکنون کدام را بخریم؟

مقایسه پلی استیشن ۵ با ایکس باکس سری ایکس؛ اکنون کدام را بخریم؟

اکنون بیش از شش ماه از عرضه کنسول‌های نهمی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس می‌گذرد. همان‌طور که احتمالاً تا به این‌جا متوجه شده‌اید، هر دو کنسول یاد شده به شدت در میان کاربران محبوب شده‌اند.به همین ترتیب و با توجه به مش

God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند

God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند

کارگردان بخش روایی God of War: Ragnarok تایید کرد که این عنوان از دوربین بدون کات استفاده می‌کند. این رویکرد خلاقانه ابتدا در بازی God of War قبلی اتفاق افتاد.با توجه به موفقیت کم نظیر God of War (2018) در زمینه‌ی استفاده از ایده‌های جدید و نو

شایعه: کلیپ کوتاه تازه‌ای از بازی Elden Ring فاش شد [تکذیب شد]

شایعه: کلیپ کوتاه تازه‌ای از بازی Elden Ring فاش شد [تکذیب شد]

از زمان معرفی عنوان Elden Ring در E3 گذشته، هواداران استودیوی محبوب فرام‌سافتور مشتاقانه منتظر دریافت جزئیات جدیدی از این بازی بوده‌اند. در این مدت، اطلاعات کمی مثل حیات وحش پویای بازی فاش شده است، اما هنوز شاهد اطلاعات رسمی نبو

رونمایی از فیلم Mufasa: The Lion King در جریان مراسم D23

رونمایی از فیلم Mufasa: The Lion King در جریان مراسم D23

کمپانی دیزنی از جدیدترین فیلم شیرشاه تحت عنوان Mufasa: The Lion King در جریان مراسم D23 رونمایی کرد.کمپانی دیزنی همچنان مشغول ساخت لایو اکشن‌های مختلف بوده و در اقدامی غیرقابل پیش‌بینی در جریان مراسم D23 به معرفی لایو اکشن پیش درآم

پلی استیشن: پیشنهاد ایکس باکس در مورد Call of Duty نامساعد و ناکافی است

پلی استیشن: پیشنهاد ایکس باکس در مورد Call of Duty نامساعد و ناکافی است

طبق صحبت‌های جیم رایان، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی پلی استیشن، ایکس باکس قصد دارد Call of Duty را تنها 3 سال فراتر از قراردادهای قبلی به پلی استیشن بیاورد.بر اساس صحبت‌های جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی استیشن، مایکروسافت وعده داده

شایعه: سونی هفتۀ آینده از 3 هدست و 2 مانیتور جدید رونمایی خواهد کرد

شایعه: سونی هفتۀ آینده از 3 هدست و 2 مانیتور جدید رونمایی خواهد کرد

طبق اطلاعات فاش شده از سوی منابع داخلی، شرکت سونی در هفتۀ آینده از 3 هدست و 2 مانیتور جدید از سری INZONE H-Series رونمایی خواهد کرد.هفتۀ گذشته، تام هندرسون (Tom Henderson)، منبع داخلی مشهور صنعت گیم، اعلام کرد که سونی به زودی از کنترلر حرفه

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تی وی کاران . به اطلاع میرسانیم مجموعه متعهد و تخصصی تی وی کاران به عنوان نمایندگی رسمی و مجرب در شهر تهران آماده تعمیر انولع مدل های تلویزیون ال ای دی و ال سی دی سامسونگ در محل شما عزیزا

نرم‌افزار مدیریت تماس چگونه به کاهش هزینه تماس تلفنی سازمان کمک می‌کند؟

نرم‌افزار مدیریت تماس چگونه به کاهش هزینه تماس تلفنی سازمان کمک می‌کند؟

نرم‌افزار مدیریت تماس چگونه به کاهش هزینه تماس تلفنی سازمان کمک می‌کند؟نرم‌افزار تماس با مشتریان یا همان نرم‌افزار سانترال، تحول عظیمی در کیفیت پاسخگویی تلفنی کسب‌وکارها ایجاد کرده است. باید بپذیریم که امروز دی

X