سلاح‌های فصل پنجم Warzone قبل از اعلام رسمی لو رفتند

سلاح‌های فصل پنجم Warzone قبل از اعلام رسمی لو رفتند

اطلاعات لو رفته جدید Warzone، سلاح‌های کاملا جدیدی که در فصل پنجم برای این بازی بتل رویال عرضه می‌شوند را فاش کرده است.

فصل چهارم Warzone سلاح Vargo-S Assualt Rifle را برای بازیکنان به ارمغان آورد که بسیاری فکر می‌کنند می‌تواند نتیجه یک بازی را تغییر دهد. علیرغم عرضه یک سلاح کاملا جدید، طرفداران هنوز مجذوب سلاح‌های منتشر نشده‌ای هستند که توسط افراد در فایل‌ها یافت می‌شود و به لطف به‌روز‌رسانی جدید، جزئیاتی در مورد هر دو سلاحی که در فصل 5 عرضه می‌شوند، پیدا شده است.

فاش‌کننده معروف Call of Duty با نام Reality، نه تنها اطلاعاتی در مورد همکاری Umbrella Academy و نسخه بتای Modern Warfare 2 Campaign را فاش کرده است، بلکه اطلاعاتی در مورد دو سلاح منتشر نشده را نیز در دسترس قرار داده است. آپدیت جدید فصل 4 با نام Reloaded، کد جدیدی را به فاش‌کنندگان اطلاعات ارائه کرد که به Reality اجازه داد نام هر دو سلاح جدیدی که در فصل پنجم به Warzone می‌آیند را پیدا کند. دو اسلحه جدید فصل پنجم EX1 (EM1) و RA 225 نام دارند.

تبلیغات

برخی از طرفداران در نظرات پست توییتر حدس می‌زنند که این سلاح‌های جدید چه چیزی می‌توانند باشند؛ یکی از کاربران اظهار داشت که صدای آن‌ها مانند تفنگ تک تیرانداز و یک تفنگ ساچمه‌ای است. سایر کاربران حدس می‌زنند که EX1 (EM1) به دلیل شباهت اسمی، می‌تواند شبیه به EM1 جنگ پیشرفته یا EM2 جنگ سرد Black Ops باشد. اگر اینطور باشد، می‌توانیم یک اسلحه Assualt Rifle جدید یا یک بازسازی از تفنگ لیزری سنگین جنگ جهانی دوم از Advanced Warfare را در فصل پنجم Warzone و Vanguard شاهد باشیم.

این در حال حاضر تمام اطلاعاتی است که ما در مورد سلاح‌های منتشر نشده فصل پنجم Warzone در اختیار داریم، اما برای اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.منبع : gamefa

مطالب مرتبط

تاریخ انتشار عنوان Song of Iron با انتشار تریلری مشخص شد

تاریخ انتشار عنوان Song of Iron با انتشار تریلری مشخص شد

گسرانجام استودیوی مستقل رستینگ رلیک (Resting Relic) با انتشار یک تریلر، از تاریخ انتشار اولین بازی خود یعنی Song of Iron پرده برداری کرد.Song of Iron یک بازی اکشن ماجراجویی زیبا و شگفت انگیز است که توسط جو وینتر (Joe Winter) و IDXbox توسعه یافته اس

کوانتیک دریم در پرونده‌ی شکایت علیه این استودیو پیروز شد

کوانتیک دریم در پرونده‌ی شکایت علیه این استودیو پیروز شد

پس از گذشت سه سال از ایجاد پرونده علیه استودیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream)، این استودیو اخیراً پیروزی خود را در این پرونده اعلام کرده است.در سال ۲۰۱۸ میلادی، سه نشریه‌ی فرانسوی Canard PC، Le Monde و Mediapart گزارش‌هایی در خصوص وجود فشار

عملکرد فنی خوب کمپین Halo Infinite روی ایکس‌باکس سری ایکس

عملکرد فنی خوب کمپین Halo Infinite روی ایکس‌باکس سری ایکس

دیجیتال فاندری اخیراً نسخه‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس کمپین Halo Infinite را از نظر فنی مقایسه کرده است که نتایج عملکرد خوب نسخه‌ی سری ایکس را نشان می‌دهد.طبق تحلیل و بررسی اولیه‌ی دیجیتال فاندری (Digital Foundry)، بخش داستانی بازی

چرا اینترنت ثابت ایران از استاندارهای جهانی عقب مانده است؟

چرا اینترنت ثابت ایران از استاندارهای جهانی عقب مانده است؟

مجید سلطانی ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح دلایل عدم توسعه اینترنت ثابت در کشور عامل بسیاری از مشکلات صنعت مخابرات را وزارت ارتباطات و به طور دقیق‌تر رگولاتوری آن می‌داند.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، موضوع

تریلر انیمه Trigun Stampede منتشر شد

تریلر انیمه Trigun Stampede منتشر شد

انیمه Trigun Stampede اولین اقتباس سینمایی/تلویزیونی ساخته شده از مانگای Trigun از سال 2010 است.مدتی پیش بود که عصر جدیدی برای مانگای Trigun آغاز شد و همراه با آن توسعه آثار مختلفی در دستور کار قرار گرفت. اوایل تابستان استودیو Orange خبر از سا

هنرهای دیجیتال

هنرهای دیجیتال

شاید بتوان به دو دلیل گفتن هنر دیجیتال دشوار باشد: اول این که انواع تکنیک ها را در بر می گیرد و دوم این که تنوع تکنیک ها به طور مداوم در حال تغییر است زیرا روش های جدیدی برای استفاده از فناوری برای خلق آثار هنری متولد می شود. ه

چرا ۲ نسل است مدام ریمیک و ریمستر می بینیم؟ پولسازی از نوستالژی؟

چرا ۲ نسل است مدام ریمیک و ریمستر می بینیم؟ پولسازی از نوستالژی؟

نه این که کسی از مدام عرضه شدن ریمیک و ریمسترها ناراحت باشد، ولی اتفاقا نکته همین است که ناشران فهمیده‌اند ما ناراحت نمی‌شویم (تازه خوشحال هم می‌شویم) و به همین خاطر دارند پشت سر هم هر چه بازی خوب داشته‌اند، با یک دهم زحمت و

God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند

God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند

کارگردان بخش روایی God of War: Ragnarok تایید کرد که این عنوان از دوربین بدون کات استفاده می‌کند. این رویکرد خلاقانه ابتدا در بازی God of War قبلی اتفاق افتاد.با توجه به موفقیت کم نظیر God of War (2018) در زمینه‌ی استفاده از ایده‌های جدید و نو

X