همانطور که میدانید برای بازی با PS4 بهتره اکانت قانونی بخرید اما چطوری؟

همانطور که میدانید برای بازی با PS4 بهتره اکانت قانونی بخرید اما چطوری؟

 خرید اکانت قانونی PS4 چه مزایایی داره و ما برای چی باید اکانت قانونی بخریم و اکانت هکی چه ضرر‌هایی میتونه برای ما داشته باشد

امروزه بازی‌های دیجیتال و کامپیوتری نه تنها در میان کودکان و نوجوانان بلکه در میان تمامی قشرهای مختلف رواج پیدا کرده است. در این میان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های کامپیوتری به نام ps4 توانسته است حجم زیادی از توجه گیمر‌های سراسر جهان را به سمت خود جذب کند. همانطور که می‌دانید این بازی به واسطه ساخت اکانت کاربری برای هر گیمر قابل راه اندازی است. از آنجاییکه معمولا در میان این بازی‌های پرطرفدار امکان حمله هکر‌ها وجود دارد، پیشنهاد می‌شود که حتما از اکانت قانونی ps4 استفاده کنید. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اکانت قانونی پلی استیشن چیست و چگونه می‌توان آن را خریداری کرد؟ در ادامه به این سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

اکانت قانونی ps4 چیست؟

منظور از اکانت قانونی، دارا بودن یک حساب کاربری اختصاصی برای هر گیمر است که دارای رمز عبور و اطلاعات مجزا بوده به طوریکه هیچ گیمر خارجی دیگر نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد. در واقع تمامی اطلاعات گیمر از جمله مشخصات فردی و همچنین رکورد‌هایی که به ثبت رسانده است در حساب کاربری او ثبت می‌شود تا از امنیت قابل توجهی برخوردار شود.

لازم به ذکر است که اکانت قانونی ps4 قابل استفاده به صورت مشترک نیز خواهد بود؛ به این صورت که گیمر می‌تواند پسورد اکانت خود را با خانواده و یا دوستان به اشتراک بگذارد تا به این طریق امکان دسترسی گیمر دیگر به حساب کاربری فراهم شود.

نحوه خرید اکانت قانونی ps4

همانطور که می‌دانید فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلفی اقدام به فروش اکانت پلی استیشن می‌کنند اما در این میان بهترین و مطمئن‌ترین روش گزینه برای خرید اکانت قانونی ps4، مراجعه به یک فروشگاه معتبر و با سابقه است. این فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که تعداد آن‌ها کم هم نیست، اکانت‌های قانونی و ایمن شده را با قیمت مشخص در اختیار گیمر‌ها قرار می‌دهد.

این اکانت‌ها که در انواع مختلف قابل دسترسی هستند با ثبت نام کاربر و ثبت اطلاعات هویتی گیمر فعال می‌شود تا به این طریق دسترسی به انواع بازی‌های رده مشابه فراهم گردد. تمامی اطلاعات و مشخصات گیمر در حساب کاربری قانونی به صورت شخصی و ایمن باقی می‌ماند تا به این واسطه امکان حمله هکرها به حساب وجود نداشته باشد.

تبلیغات تفاوت اکانت ترکیبی با اکانت هکی در ps4

در خرید اکانت پلی استیشن دو روش وجود دارد؛ اولین روش، خرید اکانت ترکیبی است که حساب کاربری به صورت کاملا ایمن و مطمئن برای گیمر فعال می‌شود. در واقع گیمر با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر در این زمینه درخواست خرید حساب کاربری قانونی ps4 را وارد می‌کند و سپس طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوطه، حساب کاربری فعال می‌گردد. در این روش گیمر می‌تواند به تمامی بازی‌هایی که خریداری کرده است، بدون هیچگونه مشکلی دسترسی پیدا کند.

در طرف مقابل برخی از فروشندگان سودجو که تنها در پی کسب درآمد خود هستند، اقدام به فروش اکانت‌های هکی می‌کنند. این اکانت‌ها که به واسطه شخص فروشنده ایجاد شده است، با ارز غیر قانونی مبادله می‌شود. حال اشکال کار در اکانت‌های هکی ps4 کجا است؟

در اینگونه موارد گیمری که حساب کاربری وی توسط شخص فروشنده هک شده است، می‌تواند علیه گیمر خریدار شکایت کند. در این حالت با پیگیری‌های انجام شده اکانت بازی مسدود شده و حتی در مواردی موجب مسدودی مادالعمر کنسول خریدار می‌شود. بنابراین به منظور پیشگیری از چنین مشکلاتی پیشنهاد می‌شود که قبل از خرید اکانت قانونی ps4، از صحت و اعتبار فروشنده اطمینان حاصل کنید.

با انواع ظرفیت ها در خرید اکانت قانونی ps4 آشنا شوید

در این کنسول بازی انواعی از بازی‌های مختلف قابل دریافت و انجام است اما نکته دیگری که به عنوان یک گیمر باید با آن آشنایی داشته باشید، انواع ظرفیت‌های خرید اکانت قانونی ps4 به شرح زیر است:

ظرفیت ۱

این ظرفیت از اکانت پلی استیشن که قابلیت اجرا بر روی تمامی یوزر‌ها را دارد، بدون استفاده از اینترنت کار می‌کند؛ به این صورت که پس از خرید اکانت قانونی ps4 و دریافت ظرفیت ۱، باید کنسول از اینترنت جدا شود و سپس به ادامه کار پرداخت. لازم به ذکر است که از لحاظ قیمتی، خرید این ظرفیت از پلی استیشن ارزان‌تر از سایر ظرفیت‌ها خواهد بود.

ظرفیت ۲

اگر در خرید اکانت قانونی ps4 گزینه ظرفیت دو را انتخاب کرده اید، باید بدانید که امکان پرداختن به بازی را به دو بصورت اتصال به اینترنت وعدم اتصال به اینترنت خواهید داشت. ویژگی قابلیت اجرا برای تمامی یوزر‌ها در پلی استیشن با ظرفیت ۲ نیز فعال است.

ظرفیت ۳

و در نهایت بالاترین ظرفیت در خرید اکانت قانونی ps4، مربوط به ظرفیت ۳ خواهد بود؛ جاییکه اتصال به اینترنت برای گیمر ضروری است. نکته جالب به توجه در این ظرفیت این است که اتصال به اینترنت گیمر در بازی هیچگونه حجم اینترنتی مصرف نمی‌کند اما این اتصال برای عبور از مراحل بازی ضروری است. لازم به ذکر است که ظرفیت ۳ در خرید اکانت قانونی ps4 دارای گارانتی مادالعمر بوده و به همین خاطر قیمت خرید آن نیز تا حدودی بیشتر از سایر ظرفیت خواهد بود.

نتیجه گیری

هیجان بازی‌های کامپیوتری و از جمله پلی استیشن در دنیای دیجیتالی بر هیچکس پوشیده نیست. اگر شما هم به این بازی‌های مهیج علاقه‌مند هستید باید در ابتدا به خرید اکانت قانونی ps4 و یا همینطور ps5 بپردازید تا به این طریق با دریافت اکانت شخصی خود بتوانید لذت یک بازی هیجان‌انگیز را تجربه کنید. توجه داشته باشید چیزی که در این میان برای ما اهمیت دارد، خرید یک اکانت قانونی و مطمئن است به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که برای این کار حتما از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر استفاده کنید.

گیم سنتر

گیم سنتر گسترده ترین و معتبر ترین فروشگاه اکانت قانونی در ایران با بیش از ۲ سال تجربه در زمينه فروش اكانت میباشد. از ويژگی های فروشگاه گيم سنتر این است که دارای كد ثبت شامد، زير نظر وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، تحويل سريع اكانت، پاسخگویی و پشتيبانی دائمی، قابليت فروش اكانت شما در كانال دارای قسمت حراجی سايت میباشد و برای اگهی اكانت شما در سايت با خريد از گيم سنتر دغدغه فروش اكانتتان را نداشته باشيد. چون ميتونيد اكانتتون رو با اكانت های ما تعويض كنيد و يا ميتونيد با تعيين قيمت خودتون اكانتتون رو اگهی كنيم.

تيم گيم سنتر تلاش ميكند خريدی آسان و راحت را برای شما به ارمغان بياورد.

AmirsadeqHardcore gamingمنبع : gamefa

مطالب مرتبط

فایل‌های مربوط به نسخه‌ی بتای بازی Battlefield 2042، در فروشگاه‌های پلی‌استیشن و مایکروسافت پیدا شد

فایل‌های مربوط به نسخه‌ی بتای بازی Battlefield 2042، در فروشگاه‌های پلی‌استیشن و مایکروسافت پیدا شد

نزدیک به دو ماه تا انتشار بازی Battlefield 2042 باقی مانده و این اثر شوتر استودیوی دایس (DICE)، تا کنون بسیار امیدوار کننده جلوه کرده است. پیش از عرضه‌ی این بازی، بازی‌بازان قادر خواهند بود که در جریان یک بتای عمومی به تجربه‌ی آن بپردازند. ا

تریلر و پوستر جدیدی از فیلم اکشن The Killer منتشر شد

تریلر و پوستر جدیدی از فیلم اکشن The Killer منتشر شد

نخستین تریلر از اثر مشترک سینمای آمریکا و کره جنوبی به نام The Killer که در ژانر اکشن و الهام گرفته از John Wick می‌باشد، منتشر شده است.فیلم The Killer روایت‌گر قاتل بی‌رحمی است که برای انتقام از دشمنانش جنگی را به راه می‌اندازد که ات

آموزش دانلود و نصب نسخه رسمی ویندوز ۱۱ + بدون نیاز به TPM

آموزش دانلود و نصب نسخه رسمی ویندوز ۱۱ + بدون نیاز به TPM

ویندوز ۱۱ مدتی پیش رسماً توسط مایکروسافت معرفی شد. اگرچه نسخه نهایی این سیستم عامل در پاییز امسال منتشر خواهد شد اما مایکروسافت مدتی پیش (۲۹ مرداد ۱۴۰۰) اولین نسخه بتا از این سیستم عامل با بیلد ۲۲۰۰۰ را رسماً منتشر کرد. این ن

تریلر رسمی مقایسه‌ی Mass Effect: Legendary Edition منتشر شد؛ بهبود بیش از ۳۰/۰۰۰ بافت

تریلر رسمی مقایسه‌ی Mass Effect: Legendary Edition منتشر شد؛ بهبود بیش از ۳۰/۰۰۰ بافت

استودیوی بایوور (BioWare) به تازگی یک تریلر جدید از Mass Effect: Legendary Edition منتشر کرده است که بهبود‌های گرافیکی اعمال شده بر روی هر سه نسخه را نشان می‌دهد. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان در یک پست جدید نیز در مورد موضوعاتی مانند بهبود ب

اشاره‌ی توییتر کرایتک به معرفی احتمالی Crysis 3 Remastered

اشاره‌ی توییتر کرایتک به معرفی احتمالی Crysis 3 Remastered

به‌تازگی توییتر رسمی شرکت کرایتک (Crytek) تصویری از بازی Crysis 3 را به اشتراک گذاشته است که به نظر می‌رسد این موضوع به معرفی احتمالی نسخه‌ی ریمستر این بازی در آینده‌ای نزدیک اشاره دارد.مدتی پیش کرایتک با انتشار یک جمله‌ی معرو

سالی به یاد ماندنی؛ بزرگ‌ترین بازی‌هایی که ۱۰ ساله شدند

سالی به یاد ماندنی؛ بزرگ‌ترین بازی‌هایی که ۱۰ ساله شدند

به شکل‌های مختلفی ۲۰۱۱ یک سال تاثیرگذار و انقلابی برای دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شد. نینتندو کنسول دستی خود یعنی Nintendo 3DS را عرضه کرد و ما شاهد انتشار بازی محبوب The Elder Scrolls V: Skyrim بودیم. همچنین استودیوی فرام‌سافتور (From S

هویت اجتماعی زنان

هویت اجتماعی زنان

مفهوم هویت به معنای درک نسبتاً پایدار  هر شخص از کیستی و چیستی خود در ارتباط با افراد و گروه‌های دیگر   تعریف شده است که از طریق تعاملات اجتماعی فرد با دیگران در فرایند اجتماعی شدن کامل می‌شود. به طور کلی هویت به د

سینما فارس: تاثیرگذارترین جلوه های ویژه تاریخ سینما

سینما فارس: تاثیرگذارترین جلوه های ویژه تاریخ سینما

در تاریخ سینما و تلویزیون، چندین فیلم نقش مهمی در تکامل تکنولوژی جلوه‌های ویژه کامپیوتری داشته‌اند که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.تصویر تولیدشده توسط کامپیوتر (Computer Generated Imagery) با نام مختصر CGI، به یکی از مهم‌ترین

X